o ‘postare’ prea incarcata

cu un cantec si o poezie pe care o intamplare ciudata (coincitreceri pri si pestedenta?!?) mi le-a adus mai aproape de gand
Si mi-iam permis sa alatur niste imagini crezan ca asa voi reusi sa …’inmoi’ amintirea si sa ‘despersonalizez’ [!!!?????????????!] cele scrise
Imi voi reveni curand, sper, la scrisul si la sentimente mai … firesti…. 🙂

Asta seara, dupa ce rezolv unele urgente, am chef de sta prin blogosfera, asa ca, atunci cand unii vor dormi linistiti, eu voi citi bloguri, pentru ca nu reusesc de fiecare data cand vreau…

Bee gees – Words
pe un soclu, printre flori

–––––––––––––––-
Iubitul meu ce nu existi
Cu ochii mari si-atat de tristi
Din locu’n care nu existi
Tu ma privesti cu ochii tristi

De dupa zidul de argint
Care pe toate le desparte
Pe cei ce sunt cum ca nu sunt
Pe ce ce nu’s cum ca n’au moarte

Iubitul meu cu chip de crin
Din timul tau de tine pin
Din timpu’n care nu existi
Tu ma privesti cu ochii tristi

[ nu imi amintesc titlul poeziei, dar stiu ca este scrisa de poetul iesean, M Ursachi….]

ZENIN-a

ZENIN-b ZENIN-c

12 răspunsuri la „o ‘postare’ prea incarcata

  1. Frumoasă poezie, titlul contează mai puţin. Îţi doresc o călătorie cât mai plină de lecturi plăcute prin blogosfera noastră cea de toate zilele şi toate nopţile… Melodia – la fix pusă…

    • @Crustian Lisandru: Bun gasit 🙂 da, am avut norocul uunei seri/nopti cand mi-am putut permite o calatotie pe si printre bloguri… si cewde-ma ca adesea nu am regretat… pe urma a uramt o noapte … cinefilie
      si astfel, pt catva timp, am scapat de senzatia deloc confortabila pt ‘postare’
      ma bucur ca ti-a placut poezia, cat despre muzica… Bee Gees

      o zi buna!

    • @pescatrusul argintiu:
      din nou cuvinte frumase si aprecieri nemeritate
      pt o ceva facut prost; s-a dorit ceva, daer a iesit aiurrea rau…
      multumesc ca nu ai uitat de o ingrata ca mine …
      o zi frumoasa !

    • @Gina: armonie??/ – cam asa ceva s-a dorit, dar a iesit ceea ce se vede … 😦

      stiu ca nu atr trebyui sa scriu, dar in mine insami, numai armonie nu e acum….
      sper sa imi revin, totusi…..sa revin ? dar la ce?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?

      o zi cu mult soare sui bucurii !
      si incerc un 🙂

    • @Tavi: te-am rugat sa nu ma mai ‘coplesesti’ (nu am alt cuvant acum la indemana); nu sunt chiar atat de gingasa, firava si buna pe cat as putea sa par [dar nu sunt nici rea … 🙂 ]
      🙂 🙂

  2. @Andi: daca nu as cunoaste, cat de cat, cum vede lumea un artist ca tine, m-as simti…’mare si tare’;
    asa, ma simt bine si un multumesc in gand! 🙂
    seara placuta si tie

Lasă un răspuns

