Alegeri imposibile si ca atare, greu de „argumentat”

 

   Nu mai explic de ce nu cred în concursurile blogosferei și nici în justețea juraților săi

 Dar cutez să îmi ”exprim”/arăt preferințele

1. Marele premiu :este greu pentru mine sa aleg intre între ANDI si   Ziarul de la Ora 5
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie):Punctul pe cuvânt  și Cella  sau Găbilutză 

3. Blogul cu cel mai mult umor: între Geoger și  Bogdan-hobbitul-pinguinul
4. Cel mai bun cititor/comentator: între Mircea Popescu cu TRILEMA sa  și Mircea Suman
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei: între Lanternativa  și Elenaa Agachi.
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic: între Chinezu și Marius Mina
7. Cel mai informat blogger: între argumentics și Achilianul
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă: Zamfir Turdeanu’ sau mai tânărul Alexandru-Giurca
9. Cel mai bun blog al unui ziarist: intre Flavius Obeada și Dan Iancu
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri: Amar de zi  sau Chinezu
11. Cel mai bun blog vizual (foto,grafică): Lexa-dominospassio sau the365plan
12. Cel mai bun blog de sport
13. Cel mai bun blog de muzică: Teo Negură și brushvox
14. Cel mai combativ blogTraian Ungureanu
15. Cel mai activ bloggerOctvav  Pelin
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri: Vania
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby): Mirela Pete si Andrei Pavel  

 
18. Premiul de popularitate Vania si Caius

20. SPECIALI pentru mine, greu de ”incadradat” : -X- , Cella

abbilbal , cuvintepreamulte

Gina Angela ,Calin Heraa , jocul pe ape..

Cristian Dima ,Gabriela Stavitsky , Geanina Lisandru, ioan bistriteanul

dulceDeea ninsoarevara

  desigur că au rămas mulți neamintiți, față de care îmi cer scuze

   ȘI INUTIL DE PRECIZAT: :NU PARTICIP LA VREUN CONCURS VIRTUAL!

 

 

ganduri bune si sanatate tuturor! 🙂

28 de răspunsuri la „Alegeri imposibile si ca atare, greu de „argumentat”

  1. Multumesc pentru gandul bun, pentru urare si pentru nominalizare.
    Desi de gustibus et coloribus non est disputandum, convingerea mea e ca in ampla lista citata sunt multe bloguri care merita cu prisosinta „Marele premiu” pe care il propui…

    Apreciază

  2. Mulţumesc, Anuşka.Şi tu eşti pentru mine la dimensiunea „special”. Sau la „cel mai de suflet blog”. Te îmbrăţişez acum şi mereu. Cu îngerimi, serafimi şi heruvimi, aşa cum inima ta o merită cu prisosinţă 🙂

    Apreciază

  3. competiţiile sunt oglinzi distorsionate în care ne vedem sinele comparativ cu alţii şi cum un măr nu poate fi niciodată comparat cu o pară, relevanţa competiţiilor din perspectiva mea (egoisto-cinică) este zero.
    mulţumesc că m-ai pomenit, până la urmă singurul lucru care contează este aprecierea celor care te citesc. vezi, de asta sunt eu adesea înjurat…. ha ha ha!
    toate cele bune şi încă o dată: îţi mulţumesc.
    (între timp m-am transferat pe blogspot.)

    Apreciază

  4. eu doar zîmbesc, drag, gîndului tău -MULŢUMESC-
    ( sperînd ca G, X şi L să nu fie deranjaţi de aşa alăturare
    prea onorantă mie care-i citesc la fel de uimită mereu şi cu mintea precum buretele uscat 🙂 )

    e important -uneori- să ştii, deşi în sufletul tău ştii, unde ţi-e ‘locul’ … între şi printre ‘ceilalţi’

    ai mult curaj, draga mea, recunosc: eu n-aş fi reuşit să o fac nu că… dar atîţia Oameni minunaţi şi scrisul lor rotitor… spirale de drag în mintea şi inima mea
    îmbrăţişări spiralate ANA… ANA… ANA…

    Apreciază

  5. Mulţumesc pentru vizite şi răbdarea de a-mi citi textele.
    Aşa cum am menţionat de la prima nominalizare a blogului meu, nu doresc participarea la acest concurs.
    Momentan diger gogoşile cu gem de pe blogul Lisandrului meu drag.

    Zi plină de frumos!

    Apreciază

  6. AnaMaria îţi mulţumesc pentru că mă consideri un special în universul tău. După o pauză impusă de un PC rebel, de azi am reapărut. Să ai parte de o seară liniştită în care să te simţi bine.

    Apreciază

  7. Pingback: Îngrijorări « Un blog cu năbădăi

  8. Pingback: 27 Ianuarie « Ioan Usca

  9. Pingback: Noapte misterioasă « Cristian Dima

  10. Multumesc! Sunt onorat sa apar in lista preferintelor tale si imi pare foarte rau ca nu am mai putut continua cu fotografia zilnica. Imi propun totusi sa fac un site pentru fotografie unde sa imi pun proiectele si portofoliul, asa ca… va urma :). Iti multumesc din nou si iti doresc un an nou cat mai bun!

    Apreciază

  11. Pingback: zelist | Amintiri din filumenie

Lasă un comentariu