pînă una, alta

oricăt de dragă mi-ar fi – și îmi este- poezia lui Frank O’hara, nu am plecat să caut asemenea lui, fericirea în vînt

am-plecat-sa-caut5

am înțeles  destul de bine –prea bine, poate- și pentru totdeauna că reîntoarcerea la inocență este imposibilă

drum-interzis1

pentru că prostiile – cît de ușor mi-ar fi dacă le-aș putea considera astfel….-

https://anamariadeleanu.wordpress.com/2013/03/06/m-ai-invins-tirg-nenorocit/

rămîn valabile,

pentru că mai cred că  acest adevăr este al meu

adevarul_meu

(îmi place uneori mai mult Pascal decît Descartes cu al său –universal, cred și eu, de aemenea,- adevăr unic…)

mda, ”una-alta” sau de  mai multe ori ..”nada personal”…

plec într-un oraș frumos și drag mie, unde pe vremuri, fugeam la teatru, plătind amenzi pentru că traversam peste rondurile cu trandafiri

acum merg cu speranța că mă voi regăsi pe mine însămi – și am suficient de muncit  la propriu, nu glumă!-, iar dacă voi reuși, mă voi întoarce acasă – și aici, pe  blogurile mele, reluînd lectura unor bloguri  familiare și a altora noi, decoperite cu o surpriză aducătoare de bucurie

și trecînd                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          cu un nevinovat, deși nepolticos, je m’en fiche, peste toate neplăcerile din …proximitatea… reală, voi începe, probabil să scriu un scenariu – de teatru, de film, încă nu știu; loc pentru maculatură este suficient

(m-am ”molipsit”de la vizitele lui Darius –o fi regele persan ?1?- și îmi …scapă un haha; mulțumesc, vizitatorule care mi-ai ținut și starea și mintea pe linia de plutire!!!)

în ultimul timp am redescoperit în fonoteca radioului o piesă mai puțin … discutată și disputată a lui T Williams : Vară și fum

varianta radiofonică este remarcabilă, cu totul  și întru totul deosebită

dar cum  este vară, e vremea vacanțelor și este timp pentru lectură ( scrisullui Tennessee  Williams nu este pentru lectura ușoară, recunosc), înainte de a se asculta înregistrarea de la Radio ori de a viziona filmul cu Laurence Harvey (preferatul mamei mele), eu aș reciti mai întîi piesa (textul piesei)

summer and smoke

TUTUROR – PRIETENI, CUNOSCUȚI MAI MULT ori MAI  PUȚIN  SAU DELOC,

Vă doresc o vara așa cum și-o închpuie fiecare

pe curînd?

voi reveni aici atunci cînd mi se va părea- nu neapărat cînd voi simți- că starea mea  …lăuntrică …este aproape ok

nu știu de ce las comm deschise, dar cred că likurile lăsate se cuvin a primi mulțumiri, dar așa, fără să știu pentru ce anume…,  ( fără răutate, dar unii care trec pe aici, din ce în ce mai rar și tot mai puțini –de parcă, eu aș face altfel …!!!- mai lasă un rînd pe ici, pe colo, prin alte părți, adică; nu! nu mă voiu adapta pe deplin regulilor bloggeritului, cu răsunsuri si like pentru  cenți și nici din …. amiciție; citesc,   îmi place, dacă sunt logată, las un semn și trec mai departe)

[ști(Ț)i ceva?–- mi-am propus să învăț o limbă străină, încă nu am dat cu zarul ca să o aleg]

… s-a vrut a fi, cîndva, un blog serios și rămas cu adevărat amestecat (și) de-a valma

*

Interogație

de Horia Lupu

schimbăm atîtea vorbe într-o zi

înfipți în gînduri…

ori dincolo de-aceste-ntinse vînturi

și dincolo de vînturi, ce-o mai fi ?

(din volumul Marginea Verii, 1983)

și este vară...

22 de răspunsuri la „pînă una, alta

  1. excelenta idee: învatati o noua limba straina! 🙂 De ce?… pentru ca „implica” multe si marunte: cultura, arta, civilizatie… Bonne chance et un été formidable! 🙂

  2. Buna,pana una alta …vaz ca venii cu ganduri marete…e de bine, te tin ocupate pasiunile,(purifica spunea cineva),incercari,dorinte,te pot ajuta sa te deconectezi de la tabloul asta tensionant al vietii….poti afla solutii,idei bune,speranta…Asadar „pe baricade”!…

    Ma bucur daca ti-am insuflat nitel curaj,putere…stiu ce inseamna sa fii intr-un punct critic.
    Ai grija, nu-ti lua prea multe sarcini deodata(cauzeaza stres),vezi prioritatile,andante asadar ca oricum ne fugaresc astia de ne ies fulgii..haha

    • 🙂 😉
      🙂

      salut duminical !
      era mai mult o glumă

      încă nu revin pe baricade, încă nu sunt suyficient de… întremată, chiar dacă antrenament interior
      aș avea

      în rest, gînd bun

  3. Am si eu o rugaminte..da fontul mai mare…undeva la pagina de design a blogului,vezi la „size font”…eu vad bine,slava Domnului,dar si asa nu e chiar lesne cititul,darmite cei care au probleme cu dioptriile/////
    Ma rog daca vrei ,daca reusesti…nu este musai,dar ar fi mai bine!

    • cu fonturile am încercat atunci cînd am ales tema, dar ca nsa le schimb cu typedekit, treb sa cumpăr design upgrade,
      iar acum chiar am alte priorități
      oricum, cei cîțiva care mai… sapă…, vorba Angelei, se descurcă, se pare… eu am 2,75 la dioptrii
      TEMA nu o schimb….

      iar blogul nu este înregistrat ptr trafic

      • Nu stiu ce zici tu despre design upgrade…undeva la aspectul blogului este optiunea pentru dimensiuni font…nu trebuie sa cumperi nimic,doar sa faci o modificare simpla.
        …ca nu este inregistrat ptr trafic,foarte bine,unii cauta calitati umane,nu cantitati!…haha
        Zi buna sa ai…foloseste-ti imaginatia ptr a evada intr-o lume mai buna!
        Si fa schimbari…cat mai multe!Ca act de protest fata de monotonia si uratenia acestei lumi…ai inteles ideea,da?

        • poate că ai mai multe abilități decît mine în ale bloggeritului
          nu intreb care este blogul tău
          dacă vei dori, se va ști, dacă nu, nu

          tema mea poate cu tine este mai îngăditoare

          în rest,
          🙂 și mulțam !

      • Blogul meu cine VREA il afla,cine nu,NU!
        Scuza-ma dar cred in telepatia prieteniei!
        In jocul intamplarii anume!
        Apoi ce te intereseaza blogul meu?De ce nu l-ai gasit? a fost apropae de tine uneori.
        Eu comunic,vrei sau nu ,spune clar,ca oricum nu ma supar.

        pS:Poate mi-e mai rau decat iti este tie,la asta te-ai gandit?

        • de ce să ne facem reproșuri pe blog ?
          eu cred că ai sau ai avut mai mlte blogur blog

          da, îmi place comunicarea cu tine
          atît timp cît comm sunt deschise, de ce nu am continua ?
          🙂
          o săptămînă bună!

  4. Eu îți spun doar că mi-e dor de niște vremuri, deloc departe, când vreo câteva- aiurite9 ce-mi place mie vorba asta, noi și aghiuță( unde-i „lumsa,„ oare?) ne jucam de-a „ de toate„!!

    Bine ai revenit, Ană,, Ană!

    • …. este un fel de revenire, GINA….

      și mie îmi este dor…
      nu mai știu cine a plecat primul,, cred că Dan (notopic1), apoi, dintre fete, cred ca Lumsa de care tot incerc si azi sa dau,
      iar aghiuta, pe atunci avea mai puíne griji si mai putine pb decit acum

      scriind, in graba, cu greseli, imi vine in urechi ;i in suflet g]ndul si tristetea POETULUI
      trecut-au anii ca nouri lungi pe sesuri….
      …..

      caci nu ma-ncinta azi cum ma-ncintara, povesti si doine,…..

  5. aha! acum am înţeles: musai din gmail.

    bonjurică, copilică! 🙂
    măi, dragă, eu schimbai de curând doi dintre ochi, pentru că m-am aşezat pe cei dinainte. 2,5 copilăăăăăă! păi cum să cetesc ce scrii tu aici? 😀
    ai milă! pup!

    • eu am 2.75 si cred ca vor fi in curind 3..

      pup VILLY
      ;i sa nu ma mai lasi sasa, singura prin ast targ virtual, ca-n celalalt….
      deh, daca nu am ascultat de alíi, avream in cap doar limbajele lui peste prajit…

  6. Bună, chiar ai piesa „Vară și fum“? M-ar interesa atât „the english version“ cât și o traducere.

Lasă un răspuns

