Anunț mic și grăbit

de data asta chiar am zîmbit siner, cu plăcere cînd am găsit cele două imagini, cum să le numesc altfel ?…

nu știu dacă le găsești pe net sau te joci tu, dar în acest caz parcă aș prefera să nu le scrii în limba care îți place uneori mai mult decît o fată tînără și frumoasă

( într-o perioadă, aproape uitată, îmi mai … încercam… și eu imaginația –sunt cîteva ”mostre” pe blogurile astea două,  dar la un nimebni moment dat prea devenise – și a rămas, se pare- o modă, sau cam așa ceva)

adevărați prieteni

nu știu ce …nuanță.. să aleg pentru ”idiot”, iar să caut acum, Duminica pe la Domnii Bantaș sau Pruteanu, mi-e cam, anevoie, recunosc

totul va fi bine

și chiar dacă nu mai sunt o persoană atît de puternică pe cît mă credeam, mi-au mai rămas cîțiva, puțini, dar siguri, preieteni, dintre aceia cares e dovedesc la nevoie, a fi, într-adevăr prietenii adevărați, care mă ajută să zîmbesc și chiar să rîd în prezența lor, iar atunci cînd lipsesc, îmi este greu să mimez  ori să schițez o grimasă, iar în clipa aceea, da, întind mîna în gol nădăjduind că voi auzi o promisiune, ca o  asigurare, ca o certitudine, că totul va fi bine

imaginea de mai jos o am și o păstrez de cîțiva ani și zău că nu o împart cu nimeni

întoarcere sau drum întors

de fapt, locul lor este pe blogul mic, cărruia i-am schimbat adresaotografii , joacă

    http://blogmaiputinsaumaimultsimplu.blogspot.com

acesta este anunțul din… titlul postării, pentru cei cîțiva care îmi urmăresc aiurelile de pe blogul mic, cel mic și roșu

gata!

două articole, unul tipărit, altul găsit pe un site foarte drag mie, m-au trimis să văd un film scăpat anul trecut…. deh, la Cannes  nu am reușit să ajung, la Los Angeles, nici atît…

ce film?

data viitoare îți spun mai multe, acum doar atît: este vorba despre anumite evenimente politice ceva mai departe de noi, dar care entru mine au rămas o obsesie  … din adolescență   [au marcat o lume, istoria unei mari părți a acestei lumi care este și cea de azi, nu doar acea toamnă sud-americană]

2 răspunsuri la „Anunț mic și grăbit

  1. Te tii de glume…cu suspansuri,ghicitori,ce film?…asteptam raspunsul,or da si tu niscai indicii pana una alta.

    ps;Am revazut zilele trecute „Cinema Paradiso”…tot cautam un film bun,numai tampenii,surogate,batai,sf-uri comerciale,etc….asa ca m-am enervat si am revizionat acest film exceptional…
    Apropos ai vazut „The Colour purple „al lui Spielberg? Cu W,Goldberg,este filmul ei preferat….
    il gasesti online….

    • mi-aș dori sa am dispoz necesara pt glume, Darius…

      ce film am văzut aseară? Nu (No) al lui Pablo Larraín,
      un fel de docudramă, cum se spune acum, inspirit din Campania electorală legată de referendumul inițiat de către Gral Pinochet, în 1988, cu scopul de a-și prelungi mandatul
      filmul merită văzut
      acum nu am tim sa scriu mai mult, dar mă întreb care va fi televiziunea de la noi care îl va difuza prima , că doar vine anul electoral….
      da! Mi-a reamintit de Missing al lui Costa Gavras cu Joe Shea și S Spacek

Lasă un răspuns

