8 răspunsuri la „în loc de…

    • GINA,
      poetul tau drag are veresuri sublime

      si cumplit de adev pt mine
      cu sufletul desert si mintea arsa,
      cind însusi cerul este-o harta stearsa
      pe care nu mai poti citi vreun drum?’

      poate imi vei putea ierta ingratitudinea
      si mulrtumesc frumos !

      Apreciază

  1. Pingback: nicăiereA nimănuiA « leneşrĂu's Blog ?

  2. CELLA,
    de ce nu ma lasi sa plec linistita, fara regrete si doruri-dureri sffl…?
    gasit-am cindva la tine asta:
    ‘Cine ori ce te apără de tine cînd nu te lupţi cu nimic? Cînd nu cauţi nimic, cînd nu aştepţi nimic, cînd frigului, de peste tot, îi e bine… De ce, ori, de cine? Unde sunt eu? de mine? Rătăciri… Regăsiri? De ce? de cine? În mine… Doar eu… ce?, cine? Lungă, definitivă, împăcată…’

    o iau cu mine….

    asa cum tu ramai cu mine, tu si toti cei care ati simtit de fiecare data ca am nevoie de voi….

    nu vreau sa nedreptatesc pe nimeni, dar
    GINA, ANDI, ANGELA, IRINA, MIRELA, _X-, DEEA, BRANDUSA, VANIA, ABBILBAL, GEOCER; FLAVIUS, dl MIRCEA SUMAN ZAMFIR,, MIRCEA cu trilema sa polimediatica si altii ;…. ei au un al citelea simt in plus?

    sI toti care ati simti mereu ca am nevoie de voi

    Apreciază

  3. Pingback: And the winner is… « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu