concluzie la lipsa de originalitate

Firescul freamătului așteptării sărbătorilor de iarnă, bucuria primei zăpezi adevărate au rămas undeva în amintire. Pentru că brațul încă nu prea vea să  se apropie de calculator, atunci cînd lasă mingea sau bastonul de exerciții, degetele se dezmorțesc  pe telecomandă, ori întorc paginile puținelor ziare și foile cu articole  printate, mintea Încearcă să înțeleagă ceva din  secvențe  reluate absurd dintr-o realitate halucinantă. Și cum nu reușesc să înțeleg ceva – chiar dacă știu că nu mintea îmi este bolnavă…- , mă întorc la cărțile mai vechi sau ceva mai noi și citesc fraza:

Cînd a  ajuns pe ultima treaptă a nebuniei, pretindea că ”Bună ziua” este creația lui și i se cuvin drepturi de autor

–  Geo Bogza -Trapez  –

13 răspunsuri la „concluzie la lipsa de originalitate

    • mulțam pt ppupici (de unde ai scos tu 200 ?!?????????????!!!!!!!?1 că doar gașca s-a spart pe lîngă un rîu în Gura-Cîmpului, amu… ești tu și … hmmm… Gufa (de nu s-ar vedea bine ce scriu 🙂 😛

      eu? cuminte sau cu-minte (cîtg de cît)??? – e mai ușor, parcă,să încerc să mă fac bine, adică sănătoasă…


      scriu cu pauze, șa că revin să=ți amintesc c-am stat cuminte în buzunarul tău de la blugi cînd ai fost în tîrgul Ieșilor, altfel…., aș fi sărit și-acolo aș fi rămas ( ăăăă, îhi… si m-aș fi lecuit -citește cum vrei, că tot nu se’nțelege (sîc!)-) dar am stat că nici nu m-ai simiti… deh, e tare rău să fi beteag…

      Apreciază

  1. hello I was luck to come cross your website in wordpress
    your Topics is excellent
    I learn a lot in your Topics really thanks very much
    btw the theme of you site is really exceptional
    where can find it

    Apreciază

Lasă un comentariu