Două săptămîni

obișnuite sau mai deosebite

sosite în modul cel mai firesc al trecerii Timpului,

sau așteptate cu teamă sau cu speranță

ori cu teama neîndeplinirii  a ceea ce  s-a sperat

vor fi două săptămîni grele sau mai ușoare pentru mine, nu stiu

de  cele mai multe ori atunci cînd nu mă gîndeam la amănunte, ‚ieșea(u) bine

și de această dată trebuie să fie mai bine decit este acum, cînd mă pregătesc de plecare

viața alunecă, tumultos sau liniștit- vorbe banale, așternute stupdi!…- și oricît ne-am

crede de  țîfnoși și de puternici, tot nu reușim să o comprimăm într-un an, într-o lună, într- zi, într-o clipă

sau în două sătămîni

și – încercînd să ocolesc patetismele ieftine- scriu:  la întoarcere voi înțelege dacă acest blog va rămîne așa cum îl las acum, sau voi putea să scriu în continuare din cînd în cînd

iar dacă voi mai scrie aici, voi fi mai dreaptă, mai atentă cu cei care trec pe aici

nu schimb nimic, nici un cuvînt (poate doar greselile de tastare și unele acorduri sc[pate în grabă), dar, repet pentru ultima dată –deja iterația devine obositoare- cred în fiecare propoziție scrisă de către mine

nu mă simt vinovată nici față de acea ”omisiune”     sau, mai corect spus, alegere cvasi-deliberată (sunt situații  în care unele aspecte sau însușiri îți devin atît de familiare, încît te obisnuiești cu eleîntr-atît încît se lipesc de tine)

tot ce am scris  despre mine și toate trăirile mele  au  fost, sunt și rămîn așa cum le-am lăsat aici

și nu cred că am de ce să plec nici privirea și nici să  îmi strînng sufletul într-o menghină

au rămas multe nescrise sau nepostate din cauza problemelor care par să nu se mai sfîrșeească,

dar căutînd zilele trecute prin ”arhiva” mea am redescoperit o reproducere care mie îmi place mult, iar la  o privire atentă, cred că sugerează multe

Nature morte a l'echiquier par Lubin Baguin

Nature morte a l’echiquier pictură de  Lubin Baguin

s-ar fi cuvenit, probabil, ar fi fost mai potrivit un cîntec mai vesel, dar acum, nu mai am timp

poate voi reuși deseară să mai trec peste și pe bloguri

14 răspunsuri la „Două săptămîni

  1. o să fie bine, Ana, după astea două săptămâni.
    ai să vezi!
    şi blogul o să te aştepte cuminte aici.
    toţi (m-auzi? TOŢI)care trec pe aici sunt convinşi de sinceritatea ta.
    tu ştii asta. şi mai ştii că e riscantă, dar, mergi în continuare pe ea.
    foarte bine faci. mai trebuie să fie şi oameni care nu se ascund după vorbe..în fine, cuvinte.
    te-am pupat şi ai grijă de tine!
    să-ţi meargă ca pe roate pe unde mergi 🙂

    Apreciază

  2. Noa serbus.

    Am ajuns la timp, sau poate prea târziu. Nu ştiu. Ştiu doar că la tren trebuie să mergi din timp pentru a nu-i privi luminile din coadă. Aici nu este cazul. AnaMaria va reveni peste două săptămâni şi atunci va citi şi ce au scris întârziaţii. Atuni totul va fi mai bine. AnaMaria se va simţi mai bine. Te aşteptăm !

    Apreciază

  3. no..cred că trecură alea două.
    să vii înapoi!
    ai văzut? am făcut cald afară de când ai plecat 🙂

    odihneşte-te de pe drum, suflecă-ţi mânecile şi dă-i drumu’.
    cu ce vrei tu.
    pup!

    Apreciază

  4. Pingback: Regăsirea (reluare) | Blogul lui Nea Costache

  5. Pingback: La dude (reluare) | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu