RATARE (post ratat!!!)

GLAUCODATINI
jucam, iar jocul mergea bine.
eram in avantaj.
fara ca cineva sa greseasca, mi se ofera ocazia unui penalty;
portarul se apleaca, lasand cadrul portii liber;
mana mi se intepeneste pe minge, care aluneca in jos, pe langa mine;

RATEZ!

vreau o a doua sansa, in care cineva sa greseasca cu adevarat;
cea care va gresi voi eu insami,
dar
nu voi mai rata!

[inca nu am avut curajul sa las

BLOG BLOCAT
doar asta ]

13 răspunsuri la „RATARE (post ratat!!!)

  1. @Paul, @george: cred ca era mai bine si mai corect daca as fi scris asa cum a fost gandit initial ‘blocat temporar’; cand am fost nevoita sa iau o pauza, ma intrebam cum va fi ; se pare ca am avut dreptate; acum scriu doar atat: de revenit, voi reveni mai devreme sau mau tarziu -nu prea depinde de mine- dar voi fi tot eu insami cu bune si cu cele mai putin reusite sau rele, chiar insa nu imi voi aduce afacerile (care nu exista) pe blog, unde voi incerca sa ma tin departe de ‘pregatirea prfesionala’ sau de meserie [daca as fi avut formatie umanista, pt mine era altceva…]; nu vreau sa fiu nedreapta cu nimeni, insa repet: eu nu uit ca pe unii i-am cunoscut pe alte bloguri, asa cum si altii s-au cunoscut pe blogul meu;
    scriu mai bine sau mai prost, dar ma feresc ca blogul meu sa para un fel de google; cand voi reveni, voi incerca sa fiu mai mult cea care se pretindea a se fi ‘format’ prin lecturile si intalnirile uneori directe cu marile spirite [ aoleu, cu suna…. brrrr !!!]

    ca trec printr-o perioada deloc buna, se observa din aiureala scrisa aseara: stiti ca eu nu am obieiul ciornei, din pacate…daca viata ar fi o ciorna… poate ca…
    hai, ca ma pregatesc sa primesc atunci cand voi reveni -mai devreme sau mai tarziu, nu prea depinde de mine-
    pedeapsa promisa
    🙂
    va multumesc!
    si da, va citesc pe toti din blogroll si nu niumai,din off, cand pot…. si de obicei, cam repede, dar tot reusesc….

  2. Dacă e blocat doar temporar, atunci tot e bine. Ratări au fost, ratări sunt încă, şi-or fi cât neamul românesc, vorba aceea… Sper ca perioada asta mai puţin fastă să treacă în cele din urmă…

  3. Bună Anamaria
    încearcă doar să nu te mai consumi, cruţă-te şi tu un pic… Pentru cei ce au urechi să audă, ochi să vadă şi ochi să îţi citească rîndurile şi… dincoloderîndurile tale eşti aici, aceeaşi, preţuită.
    Toate cele bune!

  4. ana
    ana
    ana

    cautarile de noi insine provoaca durere. cautarea de celalalt nu poate avea loc decat daca ai reusit sa faci primul pas.

    ana
    ana
    ana

    sunt aici

    • stiu si te simt aproape macar cu gandul, dar nu numai

      …primul pas… acum…. din nou… un alt paas nou… nu cred, nu ma simt in stare si nu am putere si nici convingerea ca merita…
      dar pasul catre blog, mai aproape de voi, il voi face cat de curand voi putea…

Lasă un răspuns

