răspuns simplu şi sincer

…’cerut’ oarecum de comentariile primite, dar şi pentru a fi înteleasă corect şi cel puţin grija unei nedreptăţi nedorite să nu o am
el-porte-bonheur-me

prezenţa mea şi cele cuprinse pe blogul meu cred că pot fi cupinse între cele două imagini
el porte bonheur- picatura

şi nu mai este loc de nimic, doar de dorinţa mea de a Vă asigura că prin cele scrise în postarea anterioară, care nu aş fivrut să fie urmată acum de acest ‘răspuns’ , mi-am exprimat doar părerile mele despre cum cred eu că ar trebui să arate blogul meu, atăt, fără vreo eventuală sau presupusă aluzie;
doar despre blogul meu !!!
şi nuz cred că este nevoie să scriu că înţeleg destul de bine afinităţile legate sau create, întreţinute de preocupări comune şi altele, care necesită un timp de care eu, personal, nu dispun.

Cu aceeaşi prietenie faţă de unii şi cu acelaşi respect faţă de toţi

8 răspunsuri la „răspuns simplu şi sincer

  1. Îţi doresc o seară plăcută, Ana Maria… Poate că uneori nici nu trebuie să dăm atâtea explicaţii despre ceea ce vrem sau ceea ce facem/spunem… Cine nu te înţelege sau nu înţelege este liber să ia orice decizie vrea…

  2. @crustan: iti raspund tarziu, dar am un program aiurea, asa cum sunt sau ma simt si eu…
    iti multumesc mult Cristian si voi incerca sa tin seama de sfaturile/sugestiile tale pt tine doresc o muza… adevarata, pe masura talentului
    🙂

  3. aceste doua imagini
    povestesc Ana prin ce treci. sa fii atenta, ca la capatul lor este o lumina.
    sa o iei in brate si sa revii.
    cand poti tu.

    si timpul….imi plac clepsidrele verzi. il alunga

  4. Ca de obicei manon le leaga… se uita la imagini zareste contralumina, lacrimi fierbinti. E semn de trairi adânci. Ana lucrurile se aseaza si singure. Timpul e intotdeauna mare maestru. Noi te asteptam cuminti. Mai dispar si eu… mai apar.
    Cu un ochi mai te urmaresc din cind in cind trimitând cite un gând catre tine.

    Ai grija de tine.

  5. Pingback: atunci cînd nu ai cuvintele dorite la îndemînă « Anamariadeleanu's Blog