micul MECEFF vs marele OSCAR

nu sunt abonată la rețeaua RC-RDS și nu am reușit să văd în direct Gala Premiilor Oscar din acest an, 2015

m-am mulțumit cu ceea ce am aflat dimineața, la prima oră din media și peste zi, răsfoind presa…

despre spectacolul din sala teatrului Dolby și nici despre mereu așteptata și mult discutata paradă (”defilare”, cum preferă unii sau alții), nu pot avea o părere, hm!, proprie sau … personală

am reușit să văd mare parte dintre filmele nominalizate, iar dacă pentru cîștigătorii premiiloir dpentru interpretare bucuria a fost ai mare decît satisfacția de a fi mizat nedeclarat pe pe … punctul… cîștigător, am recunoscut pentru mine însămi, că, din cele văzute, premiile pentru imagine, costume, scenografie, montaj de sunet au cîștigat cei îndreptățiți, dar mie mi-ar fi fost eu să aleg ca scenariu adaptat între The Imitation Game și The Theory of Everything

cît despre marii cîștigători, m-am gîndit că la MECEFF am fi aflat motivația juriului de ce IDA (impresionant, dealtfel și văzut la MECEFF) a învins copleșitorul Leviathan

și cum un Icar adaptat pe/ntru Brodway devine învingător fără a reuși să afle secretul dramei sale tocmai în firescul poveștii din Boyhood

și din nou îndrăznesc să spun că Oscarul nu poate să fie comparat nici cu merituosul nostru TIFF, nici cu Palme d’OR, nici cu Ursul berlinez, nici cu Leul venețian

– –-

mea culpa!

[ 😉 ]

5 răspunsuri la „micul MECEFF vs marele OSCAR

  1. Bună dimineața, Ana!
    Am urmărit cu mare, mare plăcere seara de Oscar, văzusem și câteva filme nominalizate , s-a întâmplat să am opinii întrucâtva „pe fază”. Mi-a plăcut ce s-a întâmplat acolo, îmi plac culorile, oamenii veseli și strălucirea de basm a clipelor,!
    ți doresc o primăvară cu mulți ghiocei!

  2. Gina,
    mă bucur ptr tine că ai avut o seara /noapte frumoasă
    oricum, părerea mea așa cît s-a putut … contura… rămîne aceeași de mai sus, cu o ușoară dezamăgire
    pentru mine primăvara este departe, încă f departe
    mulțumesc ptr gînd
    revin des tziu

  3. față de cei care trec pe aici nu îmi cer scuze ca am suprimat, ptr o vreme, like-urile, care nu țin loc de cuvinte

    și un respectuos MULȚUMESC !

    (regret ca nu am mai mult timp ptr rondul obișnuit….)

  4. e adevărat că like-urile alea nu țin loc de cuvinte dar poate că unii dintre trecători vor doar să(-ți) zică salut!, am venit să văd 🙂 ce mai faci, ce mai zici.. de multă vreme mie mai nimeni nu-mi mai zice o vorbă și mi-i drag să văd că oamenii trec totuși p-acolo/ la toppic: îți mărturisesc că de mulți ani nu mă mai uit la galele Oscar iar filmele premiate, pe care le văd oricum, îmi par aiuritoare, prin comparație, .. cu `naturelul meu simțitor`

    • ma CELLE d’ici, de là
      și eu mă bucur de orice trecere pe aici, dar sunt unii care mînuiesc f frumos cuvintele și tocmai pe aceia nu-i înțeleg: pe de altă parte, sunt alții, de pe alte platforme care nu pot lăsa un rînd, un semn , decît prin FB, Twitter și alte căi ocolitoare si renunță
      oricum, eu tot cred că acel comod Like nu poate înlocui cuvintele

      mulțumesc și acum, ma CELLE 🙂 ❤

Lasă un răspuns

