și totuși există

chiar dacă adesea este încălcată, uitată, minimalizată

este și rămîne una dintre garanțiile și motivațiile noatre de  a rămîne noi înșine,

de a ne respecta pe noi și pe  ceilalți

la Déclaration des Droits de l’Homme et du citoyen 

26 august 1789

teama sau frica nu este starea mea firească

de aceea mă bucur că am regăsit,  printre lucrurile păstrate, ceea ce este mai sus ( mă feresc de cuvinte, mai ales de adjective )

astăzi am înțeles că cei care vor să mă mai  caute din cînd în cînd, deși  ”aparițiile” vor fi rare,  știu unde să mă găsească;

 

 

 

să ne păstrăm dreptul de a ne exprima frumos, sincer și liber

3 răspunsuri la „și totuși există

  1. în casa de vacanţă…..printre negrii ce-ţi fac aer cu evantaie verzi şi proaspete;ştiu,în balansoar cu maseurul aşteptând un semn de la tine;cu băuturi exotice lângă cartea pe jumătate închisă,ascultând păsările tăcerii….acolo am să te caut!

    Apreciază

  2. Pingback: Miercurea fără cuvinte - Azi, Doina Badea | Blogul lui Nea Costache

  3. Pingback: Ghici ciupercă ce-i! | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu