de ce

pentru că nu puteam să las sau nu trebuia să treacă luna asta (cîndva, preferata mea…) fără  să dau un semn

mai tîrziu, cînd ajung acasă, cu mîna mai liniștită sau mai odihnită, îti voi explica de ce pe gerul de afară nu am căciulă, ci caut o pălărie pe la August Macke, iar în loc de o jachetă gri, găsită la el, caut o flanelă vișinie

magazinul-dem-plrii-by-a-macker

îmi cunoști atît de bine blogul, mi-ai dovedit-o încă o dată, zilele trecute, încît cred că e suficient să îți las asta

deocamdată

 

(si repet obsedant, parafrazînd un titlu – ‘e iarnă și e frig, senior!’)

 

„Am aurum non vulgi , leonem , poezia”

 

 

 

Lasă un răspuns

