cuvinte care par fără sens

Tocmai am văzut la tv, pe un canal de filme (Cinemax2), un film sârbesc despre războiul din Kosovo
De fapt,o coproducție internatională
Toate prostiile televizate pălesc in fata războiului
Daca mă simt bine cred că voi scrie despre film (este mai mult decît un film impresionant)
Despre 12ianuarie si 15 martie1990 nu vrem să ne amintim?
Elita intelectuală și mulți dintre revoluționarii din 21-22 dec 1989 surclasatți de Mărieș  și de Miron Cosma!
iar titlul filmuluiului este
Frumoasa mea țară

și pe mine m-a lovit indirect mineriada, resimt și acum, în felul meu, dar dureros încă, toate mineriadele

și tocmai de aceea VOI REVENI cu detaliile mele subiective, desigur

așa că nu vă grăbiți să mă judacti aspru prea devreme!….

si promit că mââine voi răspunde fiecăruiu comentariiu în parte– Vă mulțumesc frumos!

2 răspunsuri la „cuvinte care par fără sens

Lasă un răspuns

