încă mai sunt fluturi

by Igor Siwanowicz

photo by Igor Siwanowicz

.. și ce să aleg? un titlu de carte sau titlul unui film?

(deocamdată, nimic)

4 răspunsuri la „încă mai sunt fluturi

  1. VAI
    VAG
    Paralel infuzat pacheţel fum fulg AUR pudră
    Pierdut
    Pierdute-S
    Clipele Cum Chip Clips SCRUM !
    nu-s……….

    • nmuțumesc, prietene necunoscut, pentru rîndurile sensibile și pentru răbdarea de a trece pe aici

      (mulți și-au pierdut-o mai ales din vina mea, dar și poate că nu au putut sa ințeleaga cît de drămuit de catre alții este timpul meu, iar eu nu îmi permit să petrec o jumătte de zi pe net și îmi pare rău….)

Lasă un răspuns

