cuvinte ULTi…

 

și totuși -cu ceva-cîtva-cumva-de undeva- șansă nu vor fi , poate, ultimele cuvinte

 

 

 

(reparăm ochelarii și revenim înainte de a SE  apăsa pe trăgaci )

 

16 răspunsuri la „cuvinte ULTi…

  1. „Non, je n’ai pas pleuré toutes mes larmes
    Elles se sont amassées en moi.
    Depuis longtemps mes yeux n’en ont plus,
    N’en ont plus aucune, et je vois le monde.

    Plus rien ne m’offense, aucune torture,
    Douleur de l’offense, ou de l’absence.
    Leur sel, qui brûle tout, s’est glissé
    Dans mon sang. Tout est lucide et sec. ”

    (Deuxième anniversaire – Anna Akhmatova)

    • Hey!
      și eu ce mai pot să spun?
      cum adică,”There is nothing to gain ” ?
      îmi aduci aproape sau mă întorci în anii mei frumoși cînd am ascultat pe o casetă oarecum piratată, oarecum ptr că eram vis-a-vis de Național, la etajul6, blocul cu florăria la parter, cîteva melodii cu Nina Simone, nu-mi amintesc decît Here comes the sun, dar am auzit că ar avea o variantă a cîntecului lui Brel (sincer, nu știu dacă aș vrea să o ascult…)

      de Boddie Holiday auziswem, dar nu am ascultat nimic pînă acum 😦 – interesantă interpretare!
      o prefer, totuși, pe cea a Ninei….
      [încă nu mi-am rezolvat pb, dar revin mai tîrziu– să nu pleci, să nu mai pleci, prietene misterios!]

      ….și cum aș vrea să nu cred în coincidențe….
      deocamdată, MULȚUMESC!

  2. Dispărînd Existînd

    Dincolo de harnica margine a lacrimei infinite perfect
    Lentila ei în cădere se dilată intim Poezie Poet
    Aprig superb topindu-se lent nor vălătuc înger mit

    (vei găsi singur/singură ritmul muzicii de aici )

    nimeni nu dispare de tot !

  3. …ia să nu ne pierdem cu firea!
    …”ultimele cuvinte”…
    …”vorbe, vorbe, vorbe…”
    …nu va fi decît un punct, dar cît o planetă într-un univers…
    …fie el şi virtual…
    …ca şi cum virtualul nu ar face parte din real?…

    • ”un punct mic și singur” care va rezona, oare cu undele electromagnetice, ori va luci satisfăcut și rece pe lama impasibilă la vorbe, cuvinte ori lacrimi ?
      este mai puternic decît realul și vitualul, deopotrivă?
      afla-vom, poate sau, cu puțin noroc, poate le … pe-trecem
      Vă mulțumesc, Domnule Gogea și nu, nu am uitat nici Vorba, nici Cuvîntul,

  4. ce-i asta, bre, Ană? o dăduşi pe Riri? ha, ha…
    sper că ai reparat tot şi te întorci zâmbicioasă.
    nu, nu doar sper, e obligatoriu.
    pupături doar la 3 cm. de zâmbet 🙂

    • apăruși…
      binevenite sunt și zîmbetul și pupătura

      de reparat, n-am reparat acum nimic pentru că jucăria aia ca un tunel cu raze pe care nu le-am văst și nici simțit, a ”concluzionat” că înainte de înă tre' reparate niste … vertebre (sÎc!)

Lasă un răspuns

