cuvintele dansului

Maia Plisețkaia - Anna Karenina

Fără îndoială că dansul mi-a dat enorm, iar eu am dăruit baletului multe. Dar cred că filmul mi-a dat și el enorme satisfacții În artă nu poți drămui.

filmele ei au făcut înconjurul lumii, demonstrînd îmbinarea ideală între noțiunea de film și cea de dans, reușind vizualizarea profundă a mișcărilor, ci și a personajului. Și ce-și poate dori mai mult un artist?

M-am străduit întotdeauna din răsputeri să dau viață a , Anna Karenina, crez , Scestei idei. Dacă am reușit sau nu, supremul judecător nu pot fi eu, ci doar spectatorii mei

Ai reușit Maia Plisețkaia!

– fragmente din articolul Fenomenul PLISEȚKAIA, scris de Sorina Stark, într-un almanah Cinema-

4 răspunsuri la „cuvintele dansului

  1. nu o plîng, o `pizmuiesc` că-i în rai plutitoare precum gîndul meu despre ea
    greu încercată făptură
    URIAȘĂ& (desigur) irepetabil nepieritoare

Lasă un răspuns

