aiureala cuvintelor

 

cînd am să am eu, oare, minte

și-am să renunț la jocul de cuvinte?

să încerc să înțeleg lumea reală

și poate c-așa oi deveni și eu normală

aiureala de mai sus s-a însăilat de la sine, că doar de-aia e o aiureală

rămîne anevoie de găsit ceea ce insistent se cere

voi încerca, voi căuta, iar daca voi afla ceva, cumva, undeva,

voi re-veni atunci cînd voi re/de/veni normală

privesc de vreo două ore cuvintele găsite într-o revistă primită pe mail și m-am hotărît să acopăr ecranul cu ele

an way sometimes

6 răspunsuri la „aiureala cuvintelor

Lasă un răspuns

