prima notte …

îmi reproșezi că din cauza problemelor mele aiurite am pierdut încă două seri și două zile de bucuria frumuseții ascunse sau afișate dinadins ostentativ, te-ai privat de farmecul jocului ascuns și de alunecarea în dansul ce adulmecă pentru a subjuga și cîte altele ai pierdut din pricina ifoselor mele (chiar așa? tu stăpînești mai mult decît destul de bine esența cuvintelor.. )palatul-dogilor

și totuși, uite, în această seară am reușit să ajungem la Palatul Dogelui ( și al meu, cel de la Chenonceau, este frumos și poate găzdui oaspeți de vază…), am dansat, am savurat delicatesse și cît vom sta aici, între palate și pe ape, nu vom rata ceva; e tîrziu, e răcoare, oprește taxiul acela, ce norocoși suntem că am găsit o gondolă, ne vom opri fiecare la palatul unde i-a fost rezervat apartamentul, iar mîine, cît mai devreme ne vom relua aventura, descoperind multe altele, și cîte sunt- –- multe și diverse

ți-am tecunoscut glasul pe care-l știam : Ci vediamo domani.

Lasă un răspuns

