ha! – avem șanse la premiile ZMEURA, dar ce facem cu figuranții ?

 

oare regizori mai avem ?
că scenariștii buni s-au neantizat
cu scenariul filmului politic în derulare putem concura la Premiile Zmeura

și se trag duble, se improvizează variante,  cu o fervoare în care consumul de peliculă  nu ține seama de ”avertismentul” recesiunii

bugetele de producție ? – nu contează; decontul se face după marele Festin și va fi suportat … la grămadă, în comun dezacord

( dar bieții figuranți cu ce se aleg?)

 [mă repet pe propriu-mi blog? și ce dacă? la cît timp mi-a mai rămas, îmi permit orice; chiar și dezgustul]

––––––––-

blogul, pentru o perioadă de timp,  nu mai acceptă LIKE-uri

2 răspunsuri la „ha! – avem șanse la premiile ZMEURA, dar ce facem cu figuranții ?

  1. Sub semnul întrebării…
    Refuz să mă mai întrb ce va fi mâine ! Pentru mine este suficient să ştiu ce a fost astăzi, pentru că astăzi a fost din nou o zi în care am fost alături de copilşi. Cu Daniel am fost totă ziua pentru că a trebuit să-i facem analizele necesare la cămin, iar cu Ioana am fost de la ora 12, după ce am adus-o de la şcoală şi am dus-o la antrenmentul de baschet, apoi am ajutat-o să-şi facă temele. În acest fel mi-a trecut timpul repede şi îi mulţumresc lui Dumnezeu că m-a lăsat alături de ei şi mi-a dat putere să mă ocup de aceşti prunci.
    Acum ei dorm liniştiţi şi eu mă ocup de scris.
    Îţi doresc să ai parte de o nopte liniştită şi frumoasă !

Lasă un răspuns

