în formule ?

neliniștea nopții mi-a reamintit cu duritate ceea ce știam
ʃƒ(încredere)d(timp)

[septembrie 2011]

 

barre_c3a0_lhoriz

 

barre_c3a0_lhoriz

 

 

 

cum să o reformulez acum ?
ʃƒ(viață)d(sinceritate)
rezultatul ? -cel corect :

suprafața de joc  ”arondată” rămîne, oricum, aceeași:
regulile, în mod firesc, nu se schimbă

 

Un răspuns la „în formule ?

  1. uneori reușesc să enervez printr-un nedorit echivoc
    si pînă cînd Melanie îmi va proba comentaaariul-re-reply,
    îl las aici

    habar nu am dacă și cînd mă voi întoarce

    iată, ma chere amie, comm-ul cu pricina

    este necesar sa iți amintesc -ptr a înlătura orice echivoc- ceea ce stim din scoală?
    integrala măsoara o suparfata
    iar formulele mele nu se încumeta a face referire la spațiul tău de joacăl
    cu ceva tupeu,
    poate la cel al
    Vieții 😛

    ȘI NU E PRIMA DATĂ CÎND VREI SA NU ÎNȚELEGI

    (crapă? capra crapă piatra mea, aia pe care o car pe un munte iluzoriu sub un cer însetlat, dar tu zîmbești împreună cu amicul Camus de pe faleză)

    FERICIȚI 🙂

Lasă un răspuns

