cu orice risc !

 

acesta este un blog interzis m e d i e ș e n i l o r !

( știu, degeaba îmi fac eu iluzii, chiar dacă nu sunt atît de … naivă… pe cît le (a)par unora, de luat, ia fiecare ce și cît vrea de aici, fără cuvenita urma de bun-simț )

7 răspunsuri la „cu orice risc !

  1. cum nu stiu despre ce-i vorba, n-am clickat pe „like”… desi vazui ca nevorbitoru’ de limba româna trebuie sa fie la curent, din moment ce-a dat buzna! 😉

    • ma chere amie,
      îți reamintesc că cel care semnează kaligrafinusantaraonline știe limba română, îmi cunoaște blogul poate mai bine decît mine și -probabil- a

      intuit cîte ceva din pb mele

      vivent les polyglotts !
      🙂

        • 🙂
          înțeleg, astfel, că și tu vizitezi multe bloguri

          de invidiat hărnicia, felul cum îți oreganizezi timpul : postări minunate, drumuri lungi prin blogosferă și altele 🙂

        • merci, Anne-Marie! ❤

          wow, m-ai facut "praf" cu supermanu' caligrafic, desi mi-s sceptica si-am o intuitie capricorniana ce rareori ma-nseala… 😉 da, mi-s organizata si disciplinata, ca p-acilea nu se poate altfel, la "mica nemereala" sau "las' ca merge si-asa!" 🙂 ah, surfez cam o data/saptamâna pe câteva bloage, cel putin pe la cei care ma viziteaza si ma citesc periodic… de cele mai multe ori, n-am timp sa raspund la toate comentariile si postez multumiri grupate… 🙂

        • toi aussi?!… yesss! 🙂 însa am ascendent = personalitate si temperament…”leu”(leoaica!), un fel de „le feu sous la glace…” – ca Islanda de care mi-e tare dor… 🙂
          * * *
          merci pentru Desnos… trecut, vazut, bifat! 🙂

Lasă un răspuns

