stare

Lebedele nu-mi ştiu zarea.

Cerul nu mă mai conţine.

Când şi când, doar disperarea

Intră-n lespedea din mine…

-Ion Caraion-

 

 Fragmented_moments  by Andrei Pavel

 Fragmented_moments  by Andrei Pavel

Am fost întrebată nu demult  dacă atunci cînd  îmi aduc frămîntările pe blog doare mai puțin

Răspund și acum:

Doare dar altfel, sau poate că e ceva –altfel, altceva

Ceea ce intr-adevăr doare

și mă doare

este

încrederea înșelată

încrederea mea în alții/nu în ceilalți

încrederea pe care mi-au arătat-o unii/ mulți

și pe care eu i-am dezamăgit

incederea mea că pot avea un blog variat și interesant,

și stupizeniile tastate/scrise în ultimul timp

nu, boala și spectrul tot mai sumbru al său

nu pot pot să fie  nici scuză  și nici justificare

(sau nici asta nu se aduce pe blog????)

Nu doare, dar rămîne ca o sechelă

Întrebarea de ce oameni/persoane/bloggeri

Care s-au intersectat pentru prima dată pe blogul meu

Mă consideră mai fraieră decît par

Sunt persoane care nu mă cunosc sau nu m-au cunoscut în realitate,

Dar m-au căutat realmente cînd mi-a fost greu

Fiecare pierdem pe cineva drag,

Dar nu oricui îi este perms să își ararte durerea

Sunt nepermis de copilăroasă pentru vîrsta mea

Dar vine o clipă cînd ai putea crede că

Regreți că ai ales singurătatea ca modul perfect (da!)

De a trăi

izbucniri interior de Andrei Pavel

și împrovizez jocuri mai mult reale decît inchipuite

de catre  mine și de către alții

doar că le punem măști sau avataruri

și mă prefac destul de bine că nu le cunosc adevărata identitate

Sunt rînduri care nu mă…”onorează”

Pentru care le cer scuze celor pe care îi prețuiesc

De respectat, îi respect pe toti

Am păstrat blogurile deschise pentru a nu avea senzatia de capitulare totală

În fața bolii

Cu credință, voință și încăpățînarea de a iubi viața

Poate voi reuși si de data asta

și cum îmi repugnă patetismele

voi continua să scriu o perioadă cu comm închise

(pt unii, cîțiva, vor rămîne mereu închise)

Dar voi reveni iarași la  o formă a blogului unde cei care caută ceva sper să și găsească

și îi mulțumesc acum lui Andrei Pavel pentru îngăduința de a-i prelua unele creații din Galeria care, într-adevăr, este a unui artist, mai puțin a unui blogger

pe curînd!

.

5 răspunsuri la „stare

  1. Cata amaraciune…stii vb aceea „omul e bun ,lumea e rea”…asadar tu te mai raporta la ce zic ,cred sau fac altii..in nici un caz nu vei ajunge astfel departe,te poti rau impotmoli,bloca,imbolnavi ori dezerta in fata vietii.
    Avea un teolog o vorba minunata,ceva de genul…tinteste cu un ochi ,o mana,un picior catre Dumnezeu,cealalta parte poate sa cada,,,daca in viata nu as fi vorbit si cautat vb lui Pascal pe Dumnezeu gemand,cred ca de mult nu mai eram pe fata acestui pamant,ori o luam razna rau de tot cu mintile.Bucura-te de ce este viu si frumos,asta nu o putem face oricand,dar sunt momente de gratie lasate pe care le putem valorifica …dialogheaza cu Dumnezeu,creeaza o relatie speciala cu El si ai sa vezi ca te cvei simti mult mai bine…nu sunt un fanatic religios,am deseori momente de cadere cand dezertez in credinta,…stii apoi paradigma biblica :”cred ,Doamne ,ajuta necredintei mele”…prea multa suferinta in lume ca sa nu existe Iubire!
    Oamenii pot fi capabili de mult rau,intentionat sau nu,Fraiera,naiva,copilaroasa spui…pai o inima buna asa este!
    Lasa-i pe scortosi,pe oportunistii care mereu cauta interese si cu proxima ocazie pentru ele te tradeaza.Ocupa-ti mintea cu ceva frumos care sa-ti faca placere,sa te deconecteze de la realitatea asta atat de tensionanta uneori.
    Intreaba-te ce vreau defat?…o spun sincer deoarece am impresia ca esti foarte derutata ,ca nu stii ce vrei.Poate ma insel.
    Te simti tradata ?Asta e lumea sa stii,altii doar mimeaza fericirea.

    Imi cer scuze daca am rasunat moralizator,eu vorbesc din spirit de prietenie,nu altceva.Din empatie…
    O zi buna sa ai ,ca frumoasa este!

  2. nu știu de ce, nici nu mă interesează, dar și eu comentez din „prietenie de blog, de oameni”, nu personală…
    nici nu știu și nici nu mă interesează în ce capitol al postării sunt încadrat, oricum fiecare are dreptatea sa, oricum trec pe aici pentru că am întâlnit lumini!
    restul e blog!
    probabil toamna…