poezia verii – nicicînd uitată

l-am descoperit în anii de stagiatură, cînd am ajuns aici, în acest oraș, printr-o carte cumpărată dintr-o   librărie frumos  organizată, cu un personal instruit, cultivat și politticos, o librărie care acum nu mai există

am fost surprinsă, incîntată,  am aflat că este din părțile locului, iar peste cîtevaa săptămîni aveamsă primesc prin intermediul unei cunoștiințe, despre care nu știam că este nepoata Domniei Sale, un volum cu autograf

peste ani, doar marele cărturar Mircea Ivănescu mai pomenea despre poetul care se

simțea ”bătut de toate semnele”

îîntr-un burg animat săptămînal de evenimente de tot felul, lăudabile, de altfel,

Horia Lupu pare pe nedrept uitat

volumul primit are titlul Marginea Verii și – find vară- voi aduce pe piatra asta neagră o lummmină calmă și duioasă revărsată din versurile sale

JOC SACRU

 

Ființa cuvintelor

amarrul meu joc.

Scutul, temeinic–

strania lor liniște

 

(din volumul Marginea Verii, editura Dacia, 1983)

2 răspunsuri la „poezia verii – nicicînd uitată

  1. „batut de toate semnele”…mai bine asa decat fara nici un semn!Oameni care se dau mereu dupa cum bate vantul,ca sa le fie lor bine,indiferent cum.

    • unii au șansa de a se pricepe să rămînă cuprinși în semnele lăsate de ei însîși

      dar asta dta o știi deja

      scuze ptr întîrziere, dar tocmai m=a întors de la un Festival de film
      si am văzut azi o bijuterie de film… făcut de nemți…

Lasă un răspuns

