rugăciune

 Doamne,

 

  nori negrii se adună asupra mea și griji mari mă copleșesc; deși sufăr, nu cîrtesc împotriva Ta căci TU ești sprijinitorul meu și piatra cea neclintită pe care sunt întemeiate nădejdile mele;

TU cunoști pricinile necazurilor  și ale  neliniștilor mele și îngrijești de soarta mea;

cu toate că sufăr, știu că TU mă iubești și această încredințare mă încurajează;

plină de încredere în dreptatea și în bunătatea Ta, nu mă voi lăsa pradă disperării, ci mă voi lupta cu curaj și cred  că, avînd ajutorul Tău, voi ieși învingătoare;

  Cel  care cîrmuiești lumea și soarta muritorilor,  cîrmuiește, Doamne și corabia vieții mele, lovită de valurile ispitelor, spre liman liniștit; înțelepciunea Ta să mă căluzească  spre calea binelui și-a mîntuirii;

 Pentru rugăciunile Maicii Tale și ale Sfințiilor Tăi. Amin.

lumanarea

Comentariile nu sunt permise.