loc pentru urecheat, pentru apostrofat și pentru orice

aici și acum las comentariile –eventuale, cele care cu probabilitate maximă nu vor exista- deschise

orice gînd  ați avea, orice reproș mi-ați aduce, orice injurii ați scăpa

la întoarcere m-aș recunoaște în oricare dintre cele două  ipostaze

iată!

și totuși ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nu e important pentru mine dacă mă voi întoarce din acel loc, ci cum mă voi regăsi

de mult timp scriu pe blog  mai mult sau doar pentru mine, iar dacă se întîmplă să citească și alții, e bine și așa

dar,

însă,

totuși

aș vrea să evadez o clipă din acel loc, să fiu reporter  de război pe timp de pace și să trimit cuiva cel mai neobișnuit mesaj banal

și – cine știe ?- poiate că la o nouă reîncercare voi reuși o reformulare mai bună pentru ceea ce a am scris cîndva

pînă atunci, rămîne așa cum apare mai sus:

5 răspunsuri la „loc pentru urecheat, pentru apostrofat și pentru orice

  1. noi suntem ”reporteri de război”
    acela nevăzut
    linia nu e num(ă)e r o t a t ă dar toate acestea-s tăcere și încă o dată
    odată.. eram vii .. acum ne amintim și zîmbim
    salut!, trăim?

  2. De ce nu fixezi o dimensiune mai mare a scrisului,este fr mic si obositor sa stii.
    Este fr trist blogul tau.Mi-as dorii sa fii mai vesela,mai optimista.Sunt modalitati de a schimba lucrurile ….Negrul acesta ca fundal primeste de minune culori vii,pure.Contrastul este un mijloc de inviorare a retinei si a psihicului.Utilizeaza-l!
    Scrisul mic ales denota lipsa de incredere in tine,il poti insa lesne schimba,mai greu cu cel caligrafiat.
    Cand ceva simti ca nu merge,fa schimbari,ai sa vezi ca sunt bune,rasuna a un nou inceput…
    Ti-am scris prieteneste,nu din pedanterie sau mai stiu eu ce.
    Sper sa nu te superi.

Lasă un răspuns

