impasul unui dar

cel mai mare dar

găsită, absolut întîmplător, pe net (așa lași să se-țneleagă) – ai fi putut să o traduci și să fie ca și cum ai fi scris-o tu însuți

aș fi zîmbit la fel, aș fi citit-o tot de două ori, impasul răspunsului ar fi fost același:

îngijorările mele sunt prea mari și tare urîte ca să te împovărez cu ele, iar posibilele mele preocupări au devenit atît de mărunte, încît mă  jenez eu însămi

la ce ți-ar folosi –oare ?-… atenția… din partea mea (nu ”atenția mea”) tocmai  ție, care ești copleșit de interesul față de tine, încît aproape că îți este teamă să nu rămîi epuizat sub această avalanșă, destul de obișnuită, dealtfel

obosiți de atîta seriozitate, reluăm un joc preferat și ne’ntrecem în vorbele altora despre dragoste: tu cu simboliștii tăi, eu, cu avangardiștii mei, preferaților tăi antici eu le aduc și ofer fără ostentație, ci cu fireasca provocare, postmodernismul, îi împăcăm cu ușurință pe clasici cu romanticii împrăștiați cu o măiestrie iremediabilă peste și prin  vremuri, mai lăsăm  neglijent  cîteva linii graffiti pe Concertul lui Giorgione, ducem în surdină aria Luciei lui Donizetti cu acel  I hate that I love you so al Rihannei, nu mai închidem telefonul mobil și ncic nu mai stingem țigara pe jumătate consumată la finalul  din Love Story, ci sfidăm acest mohorît și înciudat April, mergînd pe o terasă să bem un Capuccino după de am văzut To Rome with Love al lui Woody Allen, amestecăm fotografii alb-negru ori sapia cu cele găsite prin ultimele topuri, nu deschidem ziare cu știrile actualizate ale zilei, ne batem pentru ultimul puzzle online

și uite-așa ne amuzăm pînă obosim de-a binelea, mirindu-ne cît de grozavi am descoperit că suntem (ceea ce nu mai știam și nici nu mai bănuiam)

timp ?! – nu mi-a rămas prea  mult, dar este singurul lucru, singurul bun pe care îl am pentru a-l împărtăși cu tine, dar de asta tu nu mai nevoie

timpul meu este grija ca din prea multă atenție bucățele cu care este lipit acel cuvînt să se desprindă, iar acesta să alunece dincolo de orice genitiv, căutînd zadarnic o asimptotă.

Comentariile nu sunt permise.