Decembrie, deja

pierzînd obiceiul de a număra Filele Zilelor -și e păcat!- am pierdut multe alte …metehne… la  care nu ar fi trebuit să renunț;

eh, asta e!

mai e o lună (sau aproape)  pînă ajungem iar la acea secundă de ”nou început”    –- m-a cam atins păllăvrăgeala inutilă

oricum, este o lună încăăcată, grea și pentru mine și pentru alții, diferit, desigur, încă nu mă gîndersc la Sărbători, nu am starea  pentru a le simți, iar într-o pauză de curățenie pe harduri, nu prea am cum să mă odihnesc

degeaba știu că trebuie să răspund la commentariile primite, să fac rondul, că mîna chiar cere odihnă

și cum aici plouă, e urit, rece, cu toată agitația de pe stradă și de peste tot,

m-am hotărît să merg într-un loc descoperit într-una din verile adolescenței mele

merg să ascult o serenadă în Valea Soarelui

și stiu foarte bine că voi avea parte de muzică -și ce muzică: Glenn Miller !-, de actori frumoși, de peisaje de basm, de balet pe gheață, de farmecul Sonyei Hennie, de toată bucuria unei comedii muzicale vechi și de calitate

uff! va dura puțin, curățenia trebuie terminată, mai ales că pînă acum am găsit lucruri (cum să le numesc altfel ?) care m-au surprins cu o curiozitate, dar și cu o nostalgie binefăcătoare

2 răspunsuri la „Decembrie, deja

  1. Noa serbus.
    „Decembre”. Luna sămădaşului, luna aşteptărilor, dar totuşi o lună ca oricare alta. Nu aştept nimic de la moşi, mă bazez doar pe ceea ce-mi pot eu da ca şi cadouri. Doar de Dumnezeu mă rog să mă mai lase alături de prunci atât cât ştie El că trebuie. Cât trebuie nu am de unde să ştiu, atâta doar că mă pregătesc pentru un drum lung.
    Aş vrea să te simţi bine şi în putere pentru a merge mai departe.
    Să ai o noapte liniştită.

Lasă un răspuns

