un anotimp de colorat

                                                                                                my visit to Mr Autumn de  Vojta Herout

                   din culorile  creionului  tău

                                            rămîne întreg frunzișul al meu

 

 

 

(nu știu ce-mi doresc de la această toamnă…. pe tine ? )

4 răspunsuri la „un anotimp de colorat

  1. Noa serbus.
    În plină noapte, sau dis de dimineaţă după ce am terminat de postat pe blogurile mele Privelişti bălgrădene şi Bălgradul de azi, am ajuns să fac o incursiune şi pe blogul tău în ultima zi de „răpciune”. De mâine intrăm în brumărel. Mai sunt trei luni şi vom mai încheia un an cu bunele şi relele lui.
    Te aştept în vizită pe blogurile menţionate. Să ai o nopate liniştită.

Lasă un răspuns

