re-vi-zi-U-Nea

a început într-o zi de duminică ?!?

pentru că am  sperat că nu se vor atinge, totuși, de el*,

nu am salvat sigla veche și nici altceva

iar împrejurările sau ”conjunctura”  (personale) nu mi-au  permis să …văd… ultima zi de emisie

                                                                                 (parc-ar fi vorba de ceva din zona SF,

                                                                                                                                   dar acolo  e cu happyend)

și poate este mai bine…..

despărțirea de un prieten drag este dureroasă

despre adeverirea bănuielilor și a temerilor mele despre ”veleitățile” traseismului politic spoit cu o suficiență care vrea să treacă (dar nu reusește) dincolo de snobism, poate mă voi … aventura… altădată;

pe pagina de Facebook TVR Cultural am găsit un inspirat citat din Immanuel Kant, care mi-a reamintit cuvintele lui Alexandru Papiu Ilarian – sper șă nu greșesc prea tare/grav…- învățate în școală :

numai cultura îi poate izbăvi pe români, iar cultura nu poate fi decît națională

prietenul  de care tocmai m-am despărțit la sau din voia UNora ne dezvăluia, mie și multor altora, cît de frumos și armonios se înterferează cultura națională cu celelalte

gîndul meu? –– pe curînd!  

–––––––

* canalul TVR Cultural

8 răspunsuri la „re-vi-zi-U-Nea

  1. Noa serbus.
    Pe mine nu mă miră că s-a renunţat la TVR Cultural. Ce le mai trebuie românilor cultură? Ce le mai trebuie românilor să ştie Literatură românrască. Istoria şi Geografia României? Lor le trebuie globalizare în care să primească deşeurilor UE fără a crâcni. Lor le trebuie politică să ştie ce masă verde face Băsescu la garaj şi cum îşi bate joc de români iar proştii îl cred luptător pentru dreptate, cinste şi onestitate.
    M-am cătrănit destul şi nu vreau sdă te mai cătrănesc şi pe tine.
    Să ai o zi liniştită.

    • … păi cam așa dau de-nțeles și noii diriguitori al TVR-ului
      că ar fi valabilă ”adaptarea” legii lui Lavoisier, cum că esențialul se păstrează (s-ar păstra…)

      te rog, GEocer, să mă înțelegi și acum că nu prea pot să bloggersc…
      mulțumesc și de data asta 🙂 !!

Lasă un răspuns

