se vrea a fi, totuși, un festival al filmului european

despre marea  mea surpriză de a descoperi UNIVERSUL lui Serghei Paradjanov,

despre întîlnirea cu două …momente… ale filmului polonez,

despre regretul de nu fi văzut  mare parte din ceea ce aș fi dorit,

despre neașteptate  ”impacturi” plăcute, dar și despre dezamăgiri, oarecum … așteptate (într-un fel sau altul, este un obicei din culise– așa trebuie să rămînă…, împămîntenit mai peste tot)

despre cele cinci zile și cinci seri ( într-o ediție viitoare poate că își va găsi locul nu doar în imagini proiectate, ci și printre desfătările locului și Nikita Mihalkov, doar este european), zile și seri care merită a fi cît mai bine promovate,

cîte ceva din toate acestea și poate ceva mai mult sau mai puțin, după weekendul care tocmai începe

deja s-a scris mult despre MECEFF 2012, de ce aș mai face-o și eu?

pen tru că mergînd, atît cît am reușit, în fiecare zi, această ediție, este și a mea…

și o voi ”spune” în felul meu, ferindu-mă -sper să o pot face!- de a reproduce fraze din caietul program al festivalului

pînă atunci, las  trailerul filmului care a obținut premiul pentru imagine–– ARHEO, regia Jan Cvitkovič, imaginea Jure Cernec

și lăsați-Vă privirea și sufletul să se bucure, iar mintea să alunece (înspre profunzimile știute sau nu)

===================================================

am uitat:

 un sfîrșit de săptămînă agreabil TUTUROR (cei care mă agreați au ba)!

5 răspunsuri la „se vrea a fi, totuși, un festival al filmului european

  1. Pingback: Zâmbesc, deci exist | Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

