nu am timp

suficient

si nici pe departe cit de mult mi-as dori pentru bloggerit;

abia reusesc sa citesc -la distanta unor zile- blogurile din lista mea ;

mi s-a intimplat uneori sa ajung pe site-uri .. superioare… pentru puterea mea, fie si aparenta, de intelegere a continutului, ori sa ma innec in metafore, sau sa descopar corpuri si figuri geometrice pe care nu le banuiam si nici nu le inchipuiam;

prefer sa deschid dictionare, ghiduri sau Wikipedia direct, in locul unor postari cu date preluate de acolo, fara nuantarea sau fara acel ceva personal(izat)  al celui care ofera datele pe blog;

sunt si bloguri pe care le tin ‘ascunse’, de pe care plec de fiecare data imbogatita, cum sunt si cele din fluxul RSS de pe lespedea neagra, cindva pretinsa  a fi un „zid subtire”, paralelipipedic; din pacate, timpul meu – atit cit mai este- nu se masoara in orele de pe net.,…;

obisnuiesc sa las putine commentarii, iar atunci cind dau LIKE sa explic de  ce sau pt ce o fac;

le sunt recunascatoare TUTUROR acelor care imi citesc sau imi rasfoiesc postarile,

nu reusesc sa fiu nici destul de criptica precum mi-ar placea si nici intr-atit de… transparenta… pina la o senzatie de dezagreabil  (sper!)

si eu nu Am decit 2 [doua] bloguri, cel negru si cel mic, pe care semnez cu numele pe care mi l-am pastrat de cind l-am ales, in urrma cu…. ani;

comentariile ramin inchise din motive usor de banuit de cate cei mai multi; as fi putut sa lasca postarile  sa ramina fara comm, la cit de  mult ma intereseaza pozitia mea in ZELIST , dar prefer sa stiu ca este citit, cit de cit, decit sa am senzatia sau impresia ca cei caree lasa un gind pe platosa neagra o fac dintr-un fel de… ‘obligatie’ specifica blogului cu trafic inregistrat, ceea ce nu este cazul meu;

si tocmai ca cele scrise/tastate mai sus NU se cuveneau, poate, a fi insirate acum, in aceste zile in care incercam sa ne patrundem de si cu LUMINA,

eu sper ca nu am pierdut respectul celor carora am simtit ca il aveam ca pe un dar pretios;

de respectul si de sinceriatea mea VA asigur !

O saptamina,

luni, ani, o viata

luminate

sa  avem

5 răspunsuri la „nu am timp

    • Mulțumesc frumos, Gina! 🙂
      și îmi cer sxcuze pt întîrziere…
      dar tu cam bănuiești, cred, că am pb….

      ============================

      lăsasem comm deschise la această postare pt altfel de … gînduri

      pt observații, ”admonestări”, etc…

      MULȚUMESC Ginei, Rodicăi, lui ANDI, lui Vania
      și tuturor care au trecut pe aici

      aștept și ….altfel … de impresii …

Lasă un răspuns

