Acum nu MAI am timp chiar dacă nu refuz ”discursul grav”, și ”observ geometria”

Toamna lungă și frumoasă ns fost o amăgire și cum mie frigul și umezeala nu-mi priesc, mă hotărîsem să plec undeva unde m-aș simți mai bine; mie îmi place Toscana și poate că toamna in Florența ar fi arătat astfel:

De data aceasta speram să am timp să  văd ceea ce nu reușisem să văd încă, și ca într-o joacă a gîndului, desigur, să înbcerc să ghicesc unde ar putea fi ascunsă comoara lui Francesco Colonna

că acea criptă ar semăna cu nici una dintre acestea

De data aceasta speram să am timp să  văd ceea ce nu reușisem să văd încă, și ca într-o joacă a gîndului, desigur, să înbcerc să ghicesc unde ar putea fi ascunsă comoara lui Francesco Collona

Tocmai în clipa în care mă pregăteam să aranjez totul în rucsac, tot ceea ce m-ar fi ajutat la o bună documentare, a sunat telefonul:

trebuie sa pregătesc o alta sacoșă

pentru o altă destinație

(poate că la întoarcere voi reuși să explic mai mult decit aceste imagini, unele scanate din albumele aduse de acolo, altele, puține, salvate de pe camera foto…)

11 răspunsuri la „Acum nu MAI am timp chiar dacă nu refuz ”discursul grav”, și ”observ geometria”

  1. Pingback: That heart of mine « Andi Bob

  2. Bună seara,
    Îți ofer o leapșă tare simpatică, se numește ”Lecții de viață”. Presupune să scrii un post despre cele mai importante lucruri pe care le-ai învățat până acum. Aș fi onorată dacă ai prelua-o (e o ocazie foarte specială pentru mine).
    Sunt sigură că va fi diafană, ludică și misterioasă…ca tine.

    Noapte bună

  3. Pingback: Al Di Meola. La Cluj! Să cânte M U Z I C A ! « Mirela Pete. Blog

  4. Sa nu uiti ca ai facut o calda promisiune Toscanei. Toamna nu e buna, e frumoasa uneori, dar nu e cumsecade cu oamenii… Astmul meu ii reproseaza mereu acest lucru. Te vei face bine, iar Florenţa îţi va zâmbi.

Lasă un răspuns

