să fie, oare, doar răutatea mea ?

ori, poate este numai o neînțelegere – adică neputiința mea de a înțelege anumite …lucruri;

dar acum prostia și reaua-credință chiar că mă obosesc

nu este prima dată cînd găsesc trimiteri prin care, probabil,  mi se dă de înțeles că textele scrise de mine nu  ar fi chiar ale mele sau că m-am ”inspirat”fără a preciza  eventula sursă

mi s-a trimis acest link sau ce-o fi…

http://search.softonic.com/CT3031607/tb_v1?q=limpezime+de+izvor&SearchSource=99

după ce am parcurs la repezeală zece pagini, în afară de poemul lui G Coșbuc, zău că nu am găsit nimic care să „indice„ chiar și vag, posibila mea inspirație sau, mai mult.., de pe vreunul din site-urile amintite acolo;

în ate condiți(un)i aș fi mulțumit pentru posibilitatea ”dezvoltării” subiectului, dar în condițiile de acum – și de sănătate și de timp, nu are rost să o fac; doar poate pt că mi s-a citit articolul;

am pe blog o ”Postare Urîtă” de care și cu care mă jenez mai mult față de oamenii pe ccare îi  respect și care îmi citesc blogul ;

și totuși, aduc din nou pe pagina principală, ceea ce lăsasem la Simple însemnări :

23 septembrie 2011

astazi voi ascunde pt un timp reproducerile de pe blog;

TOCMAI PT CA NU AM PRETENTIA CA AS FI UN BUN CUNASCATOR IN ALE ARTEI; EXEGET, NICI ATIT— altii, probabil, sunt indreptatiti

[dar eu daca preiau ceva de pe blogul cuiva, mentionez ]

(tabloul cu frunze este, totusi, din colectia personala, fiind pictat de catre cineva apropiat, nu doar cunoscut)

si mai stiu f f bine ca nu detin drepturi …’exclusive’ asupra lor !!!!

poate voi intelege ceea ce acum imi scapa din lipsa de timp, sa zicem

possssssssssstarea va fi stearsa      ——————- s-a ‘mutat’ aici;

si imi voi actualiza RSS-ul

si o zi buna cel putin VOI SA aveti !

–––––––––––––––––––––––

Nu am renunțat la a scrie, doar că blogul meu cere – îmi cere mie –altceva ;

(cei care au reușit să mă cunoască, cît-de-cît, știu că ziua mea nu se măsoară în orele de pe net !!!)

Pînă la o nouă reîntîlnire, gînduri bune și bucurați-Vă de o toamnă frumoasă !

2 răspunsuri la „să fie, oare, doar răutatea mea ?

    • … mi-ai ‘reprosat’ si tu adesea acest lucru…

      dar eu credeam ca ai reusit sa ma cunosti, deja, cit de cit…;

      by the why [did you move to the U.S? 🙂 ] :

      eu nu pot sa iti urmaresc blogul decit de pe google, care stii bine cit imi de ‘simpatic’….

Lasă un răspuns

