citți, Vă rog, ceea ce este pe linkul de mai jos (nu este al meu)

http://despredemnitate.wordpress.com/2011/06/23/regele-meu/

și poate că l-au  citit deja, cu celelalte poezii scrise de Marius Ghilezan și cei care la venirea mea pe wordpress nu îl aveau în blogroll…. – recunosc, este o ”adăgugare/completare” care nu mă onorează , de care scriitorul -unul dintre preferații mei- nu avea nevoi, și care, oricum, va trece neobservată

astăzi, poezia acceasta, ca și scrisul său sunt mai binevenite, mai potrivite  mai necesare, parcă, decît oricînd

14 răspunsuri la „citți, Vă rog, ceea ce este pe linkul de mai jos (nu este al meu)

  1. Pingback: Baba Florica (reluare) | Blogul lui Nea Costache

  2. Pingback: Mancipatu | Blogul lui Nea Costache

  3. Pingback: Miercurea fără cuvinte | Blogul lui Nea Costache

  4. Pingback: Nu îi iertaţi! | Blogul lui Nea Costache

Lasă un răspuns

