dar din dar

există cîțiva oameni care mi-au rămas aproape, tot mai puțini – dar încă există!,- și care simt sau știu cînd am nevoie de ceva, cît de puțin care să îmi schimbe starea de spirit

cineva drag mi-a trimis prin mail cele de mai jos:

cu sigguranță unii dintre cei care trec pe blogul meu o cunosc, fiind preluată de pe youtube;

alții, poate se vor bucura împreună cu mine….

1950: The boy singing with Mario Lanza is Luciano Pavarotti



1950: The boy singing with Mario Lanza is Luciano Pavarotti!

This Video is a rare jewel!

10 răspunsuri la „dar din dar

  1. Noa serbus.

    Şi cu oamenii ca şi cu pietrele ce nu sunt duse de ape oricât de furioase ar fi. Aşa că stai liniştită. Nu vei rămâne singură aşa după cum nici cucul nu este chiar singur. De multe ori îl aud cântând pe malul Mureşului şi de fiecare dată are un partener care-i răspunde.

Lasă un răspuns

