CELLEI, doar atit am putut

…. Oricit de mult mi-as dori, eu nu sunt in stare sa darui cuiva ceva care sa dureze mai mult de   o clipa

iar neajunsul acesta ma chinuie de-o viata si pretul e imens, dar simtit doar de mine insami;

eu am cautat creioane noi, dar nu am gasit decit azi, abia acum am avut ragaz si putinta;

nu stiu ce vei face TU cu ele, poate le ei folosi, poate nu;

linga ele as fi vrut sa alatur un papirus precum faceau vechii egipteni, sau un sevalet  pe care sa-l poti folosi in curtea  casei tale

nu am reusit nici asta ;

iti las aici citeva pictui sau desene – inca nu mi-am dat seama ce sunt- primite ieri si care mie mi-au placut (poate ca nici tie nu-ti vor displace)

pome neai de desartuciunea virtualului– eu cred – si stiu ca ma repet- ca este doar o prelungire a realului in care traim asa  cum ne pricepem fiecare

dar aici purtam mai dezinvolt masca sau masti

iar aceasta poate fi una dintre cele mai agreabile;

as fi vrut sa nu  ajung de asta data la poezie, dar   citind ceea ce ai scris, mi-am amintit 2 versuri si am cautat-o

De număr, socotesc întâi poeţii

de Emily Dickinson

De număr, socotesc întâi poeţii,

Pe urmă soarele şi vara,

Iar după vară, cerul –

Şi asta ar fi tot.

Însă de recapitulez,

Poeţii par să le cuprindă toate –

Pe ceilalţi spectacolul nu prea-i interesează.

Spun, deci, poeţii – şi `nţeleg tot ce e viaţă.

O vară ţine pentru ei întregul an,

Şi pot creia atâta soare cât ştie cerul să cuprindă,

Iar dacă cerul, în sfârşit,

Ar fi aşa frumos pe cât l-au prevestit poeţii,

Celor ce cred într`înşii

Le va fi `ndreptăţit si visul trecător,

Spre binecuvântarea lor.

[Traducere de Margareta Sterian]

CELLA,

ma CELLE_d’ici_de_lá

pinala urma doar tot cu ei raminem….

si cu gindurile bune ale celor care, inexplicabil pentru noi si pentru ei, ne iubesc, sau tin la noi, ne ocrotesc asa cum pot

[si noi doua stim..]

ceea ce este mai mult decit nimic

2 răspunsuri la „CELLEI, doar atit am putut

Lasă un răspuns

