primul meu UPDATE

nu am reușit încă să învăț să scriu si să citesc -sau invers- corect, dar tot scotocind prin arhiva de aici, am găsit asta:  Jurămîntul  de la Strasbourg, care, se pare că a marcat naşterea limbii franceze

și nu pomenesc despre Charles le Chauve și Louis le Germanique, sau fratele lor mai mare,Lothaire,  pentru că nu vreau să las  imprsia că  în pasagera și scurta trecere pe aici, fac pe grozavul;
ei, Ana Deleanu, ce zici? te provoc? ieși pe blogul tău mic șli liniștit cu ceva?

oh, am uitat, tu te pregătești să pleci la Clluj pt 2 zile grele,  dar sper să revii cu bine pt că eu am obosit deja; greu e blogggeritul ăsta….

14 răspunsuri la „primul meu UPDATE

  1. ok! – deși, vorba ta, nu prea e….

    cui crezi că îi pasă sau cine draq citește lucrurile alea mici și simple de acolo?

    și chiar dacă se mai uită, din greșeaală, mai mult decît din curiozitate,
    cine crede că eu chiar am citit Dante și am citit și ascultat despre Dante?
    că doar astăzi am simțit cum o Doamnă f prețioasă mi-a dat peste degete pe un alt blog, unde
    am avut pînă acum îndrăzneala să scriu cîte un gîndș: repet pt ultima dată; nu am pretenția a mă crede un ”exeget” al artei, nu!, dar îmi place și cît de cît o simt și o … comentez… în felul meu; nu am stat tot timpul in galeriile sau in bibliotecile de la periferie;

    hai, cățel fără nume, că te las să continui tu treaba, eu trebuie să mă pregătesc de plecare la Cluj; nu știu dacă tu te specializez in rasp la comm (eu, in școală, eram bună la specializare….) și poate reusesti să-i saluți și pe noii veniti

    la acst comm nu se accepta replica – este singurul caz–– mulțumesc!

  2. lasă-le aici: şi pe căţel, şi pe blogul mic, şi pe cel mare… suntem atâţia care o să le avem de grijă până te întorci.
    când ai să le revezi o să sară toate pe tine ca nişte copii şi-o să te întrebe: ce ne-ai adus? 🙂 drum bun, Ana! două zile trec repede! 🙂

  3. Pingback: Magie aromată. Venezia, profumo di Laura Biagiotti « Mirela Pete. Blog

  4. Pingback: Povești parfumate, parfumuri povestite « Mirela Pete. Blog

  5. Pingback: La Carcassonne « Mirela Pete. Blog

  6. eu nu ma descurc bine in franceza obisnuita, nu cred ca as bprimi un covrig sau o briosa pe o strada in Paris sau in alt ors din Franta…

    cea care are blogul se descurca destul de binisoer, dar cu franceza veche, f veche, nu garantez….

    \
    daca va mai dori sa scrie, va asigur ca are multe surprize

    mie mi-a parut bine ca v-am cunoscut si va multumesc pt ca ati fost atit de draguti si de amabil cu mine

    🙂

  7. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 55) « Blogul lui Teo Negură

Lasă un răspuns

