Bun găsit în 2011 !

    Să fie pentru toți si pentru fiecare anul bun și frumos!

             ****************************

      eu, oricît am incercat,nu am reușit să evit greșeli și gafe, încă din prima zi

           am vrut să mă liniștesc, neaducând neliniști altora, am căutat prin ”arhivă” și amgăsit o minune de imagine, o frântură de vis, care nu-mi va mai fi permis vreodată

 

                      nu cunosc titlul original, dar eu i-am spus astfel : ‚jocul visului în iarnă’

8 răspunsuri la „Bun găsit în 2011 !

      • YUHUUU !!! 🙂 a venit Sefa mea de grupa in blogosfera !!!

        CE BUCURIE IMI FACI SI CUM IMI PORTI TU DE GRIJA SI ACUM

        TINA, la ce=or fi folosit toate jongleriile cu sau prin care ma acopereai la absente cand fugeam la Univ, la Cassandra, la… stii tu…?

        ce s-a ales de anii nostrii frumosi???

        tu ai stiut si ai reusit sa te realizezi, sa te simti de folos… eu… nu!!

        incerc sa ma fac bine si sa ne vedem la perimavara
        maine te sun– tu nu te miri cand vb daca nu ma simt bine
        pup pe toti
        … da, da traansmit salutari, numai sa-l vad,,, de nu m-ar vedea el ca tastez de 1/2 de ora din nou…
        🙂 🙂 >D<

        • Te sarut ANAMARIA si ma aplec in fata ta.Talent, munca si multa daruire. Acest blog este copilul tau pe care Dumnezeu nu te-a harazit.Il cresti din ce in ce mai frumos.Te urmarim de mult timp si ne incarci sufletul de bucurie.Daruieste in continuare si asa ne asezi in sufletul tau picatura cu picatura.

Lasă un răspuns

