Caut un ban de o speranță ( …chiar și invers)

Într-o zi, dintr-un an, într-o viață –încă mai cred că aceasta, care pare a fi un surogat-  CINEVA mi-a umplut mîna (palma făcută căuș pentru altceva) cu țechini –de argint, firește;

i-am schimbat pe doi bănuți obișnuiți, pe care i-am aruncat în Fontana di Trevi

acum, aș vrea unul, doar unul singur, pe care să-l păstrez pentru mine

pînă îl voi găsi, mai astept, poate că brațul meu se va reface abia atunci.

și voi înțelege prețul compromisului făcut.

Pînă atunci…

Da!  –  gata cu stările sau cu scrisul cel puțin de /în halul ăsta, emo parcă i se spune…; aș putea să caut în cărți obișnuite sau mai… explicative, dar e greu, prea greu acum să întorc paginile…

photo by Lars Fich Brorsony

Iar Domnii Cervantes, Malraux, profesoriul Ion Ianoși și al Domniei-Sale discipol, profesorul Vasile Morar ( una dintre gloriile unui liceu cu indreptațire vestit , dar pe care tăvălugul de reforme l-a distrus…),

pe Domniile lor îi găssesc în bibliotecă…..

și

încerc să răspund celor care mi-au lăsat cîte o vorbă, un gînd

16 răspunsuri la „Caut un ban de o speranță ( …chiar și invers)

  1. Pingback: Nervi de Bran. Răvăşiri « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

  2. Nu ştiu ce să-ţi zic pentru că nu ştiu unde se găsec acei bani pentru o speranţă. Or fi undeva pe aici şi nu-i vedem, or fi undeva departe şi nu putem ajunge la ei… Cine ştie pe unde zac ascunşi? Eu nu ştiu. Şi nici nu i-am văzut. Dar totuşi sper. Şi sper că va veni o zi, iar eu voi prinde acea zi.

  3. n-am avut niciodată bănuţi de argint.
    şi nici fîntîni în care să-i arunc, sperînd?
    deci, vai mie,… n-am cu ce compara 😦
    o fi bine? o fi rău?

    da’ am avut, cîndva, un pumn de cenuşă din coaja unui mesteacăn. l-am risipit pe-un geam de la un vagon de tren siberian.
    o fi bine? o fi rău?
    n-am cu ce compara

    • offffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!â

      CELLA,
      CELLA cea care îmi știe gîndul fără cva euu să-l rostesc
      o fi un tren sau o troică mergînd abnevoie prin zăpezile sau alergind, alunecînd usor și vesel prin taigaya siberiana
      să înșir acum, aici un tren ce duce o lume dezrădăcinată sau o trupă de actori pe lîngă războaie nebune, o fi coaja de mesteacan al lui Serioja, sau mirarea unui ”bărbier ” ajuns in dulcele ținut al lui Evtușenko…

      lasă-mă, TE ROG, să îți răspund altfel, mai sus…

      iți amintesti – sunt sigură- că există o stea a fericirii captivre…

      da, știu, peste ani, aceeaai coaja de mesteacăn o prind cu privirea in Georgia, căinbdu-mă,
      căindu-ne…
      CELLA, CELLA”!”!!

  4. Pingback: Genunchiul cu prieteni « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

  5. Pingback: Alegeti PA-ul de weekend « Călin Hera. PA-uri şi mirări

  6. Pingback: Cinci săptămâni în palon « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

