se vrea a fi un MULȚUMESC

(adresat)  tuturor celor care au trecut, fie doar cu gîndul, pe aici

și care m-au ‘convins’ să nu șterg blogul, chiar dacă…

17 răspunsuri la „se vrea a fi un MULȚUMESC

    • nu sunt delioc bine,
      dar asta nu se spune in auzul tuturor…
      [de ce nu m-as adapta si eu, cu boala cu tot, vremurilor ??????????///]

      \sper sa rweusesc sa te sun deeseara

  1. Hello.
    I am Iranian.
    I am poet.
    please visit my blog and send your comment about my poems.

    Thank you
    Your friend
    Seyed Morteza Hamidzadeh

  2. Ana, io-s ţâgană, la jumatea dintre Rahova şi Crângaşi.
    Ş-am o ţâr’ de blog în care scriu numa’ prostii.
    Ai ceva de comentat? 😀 ..

    Scuze! Prea mi-a pus-o direct în rachetă antecomentatorul mieu…
    să-ţi fie mai bine ca ieri şi mai rău ca mâine! pup!

    mi-a trimis-o Sori, dau mai departe şi ţie:

    • dar oare tu ai uitat ca m ie imi este cunoscuta zona???
      ca doar nu statem 24 de ore din 24 numai in Romană și în Amzei…

      săru’ mîna pt clip și cîntecel– tare bine a picat
      sin cer, eu n-aș da chitara pe un trandafir
      yea 😀

Lasă un răspuns

