Fascinația unei sonate de toamnă

A fost mai mult decît un interludiu

     …  ai reușit să reziști jocului nebun al luminii de gaz, dar și arsenicului din paharul de lapte

               ai învins îmreună cu Joana D’Arc istoria, ceea ce Anastassia nu a izbutit

                ai călătorit cu un Rolls-Royce galben în vreme de război  în Yugoslavia, ai cochetat cu o floare de cactus , împrutîndu-vă sau împărțind împreună farmecul ciudat al  acelei flori, te-ai plimbat prin ploaia de primavara, ai încercat să ”rezolvi” o chestiune de timp,

                 iar eu  

      am învățat de la tine  cînd, cum și de ce trebuie să renunți la împlinirea dragostei, dacă pentru celălalt este mai bine                                                                                             

clopotele au bătut, peste ani, în aceeași zi

 

 

 

 

17 răspunsuri la „Fascinația unei sonate de toamnă

  1. o bucăţică din ADN-ul nostru, al fiecăreia, are marcajul ei.
    eu zic că am fi fost mult mai ale naibii de îi ratam filmele.
    nu-i musai să stea la vedere şi poate, în vremile astea nici nu-i cine ştie ce folositor, dar…cam greu de făcut schimbări!

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Lirice…cromatice…tăcut-muzicale. Toamnele

  3. Pingback: Another year « Andi Bob

  4. Am citit, de curand, un articol stiintific in care, printre altele, iubirea, aceasta zbatere a ceea ce numim suflet, era descrisa, in cuvinte reci, ca un proces electro-chimic, ca un „joc al neuro-modulatorilor chimici in sinapsele neuronilor dintr-o anumita zona a creierului. Poti crede asa ceva, ascultand Casablanca? Eu, nu. Si totusi asa este.

    • păi, vezi tu, sau,auzi ceea ce bine știi:
      m îna mea cere îngrijire ca săp poată semna de prezență,
      iar pt asta trebuie să facă și altceva ptr că nu prea vrea și nici nu poate să facă bani cu blogul..
      azi ridic degetele șli mă ridic si-n vîrful picioarelor: prezent!

  5. Pingback: Lumile interioare « Andi Bob

  6. Da. De astăzi putem spune că am intrat în prima zi de toamnă şi ca atare fascinaţia sonatei de toamnă a devenit realitate.
    O dimineaţă bună şi liniştită să alunge mirajul ultimei nopţi de vară.
    Să ai parte de o zi faină.

Lasă un răspuns

