pentru cei care nu au ajuns încă acolo, merită, cred eu, a fi văzut

de aceea l-am ”adus”mai sus (dar și pentru a ascunde cîteva zile cana aceea pentru cafea )

Din multe, diverse și mai ales ingrate motive anul acesta nu am reușit să am vacanța pe care mi-am dorit-o: poate ca o ”încercare” de… compensație, un vechi și foarte bun prieten, cu un ”suflet-bijuterie” mi-a trimis un link nu doar cu imagini despre un loc unde oricine și oricînd ar vrea să meargă sau să revină.
Dacă se dă un simplu click, se ajunge într-un loc din ROMA, pe care eu nu știu cum să îl numesc: nu i-aș spune nici muzeu, nici obiectiv turistic, nici biserică, ci mai simplu – lăcaș.
Cred că este unul dintre locurile pe care de fiecare dată cînd ai ocazia să îl vezi sau să îl privești, îți apare altfel, sau, mai bine spus/scris, cred eu, cu ceva ce pînă atunci nu ai observat.
La prima deschidere a linkului, imaginile de ansamblu îmi erau mai mult sau mai puțin cunoscute, dar, la o apăsare a mouse-lui, imaginile au început să se miște, să se rotească, să se miște în spațiu și… nu mai adaug nimic…
Cine dorește o desfătare a privirii și nu numai, poate să dea un click

(știu, pentru mulți nu va fi sau nu este ceva nou)

BASILICA DI SAN Paolo FUORI LE Mura

De fapt, am primit două link-uri, cel de mai sus, regăsindu-se în acesta:

http://www.basilicasanpaolo.org/

6 răspunsuri la „pentru cei care nu au ajuns încă acolo, merită, cred eu, a fi văzut

  1. Pingback: Expediții cu pirați, chit că ne mai ascundem lacrimile… « Andi Bob

  2. ce splendoareeeee!
    Ană, eu n-am văzut nici Aradul, îţi dai seama cum mă uit la minuni de-astea!
    pare rău pentru vacanţa matale…las’ că vin ele altele!
    ăsta e an turbat rău! 🙂

    • uneori, pentru unii -cam nebuni- si butoanele desenate aparenrt inutil functioneaza….
      am apăsat, a sunat o sonerie și m-am așezat pe covorașul luat de la o altă ușă
      BUNA DIMINEATA!

  3. Pingback: Zia®ul de la 5 » Blog Archive » Picnic la marginea Zia®ului

  4. Draga Ana e un loc magnific, atagator, inaltator si cald, in acelasi timp…nu ma mir ca te-a vrajit si pe tine. Multumesc!
    Iti doresc, cat mai curand, o vacanta binemeritata si frumoasa! 🙂

Lasă un răspuns

