Caravaggio – (continuare)

[îmi cer scuze, însă nu am reușit să comprim/cuprind totul într-o singură postare….; nu îmi place situația și nici virușii care  apar in weekend, sau abia atunci ne observam….  😦  ]

Despre preocuparea sa pentru descrierea obiectelor, despre o materialitate simțită, despre decuparea volumelor în spațiu este de ajuns, cred, să privim Băiatul cu flori de fructe și picturile in care apar dragii săi cîntăreți.

A trăit și a murit  singur și bolnav, de fiecare dată cînd privesc o reproducere după picturile sale îl aud pe Sf Matei, cel imaginat în Chemarea Sfîntului Matei :

” Scoală-te şi urmează-mă . ”

––––––-

Dacă ar fi trăit în aceste vremuri, prin aceste locuri, cu siguranță Caravaggio nu ar fi acceptat să plătească taxa pe drepturile de autor

9 răspunsuri la „Caravaggio – (continuare)

  1. Multumiri si felicitari pentru textul despre Caravaggio si pentru blog! Blogul dvs. este deja in Blogroll pe costintuchilawordpress.com.
    Costin Tuchila

    • multumirile Vi le datorez eu, fără îndoială,

      iar aprecierile (*îmi permit să lee consider astfel … pot îndrăzni, oare?…) venite din partea din partea Dumneavoastră mă obligă să fiu mai atentă la ceea ce voi scrie și cum o voi face… (deși greșeli de tastare vor mai fi, din păcate)

      incă o dată, MULȚUMESC!

Lasă un răspuns

