antivirusul Caravaggio

 m-am ‘luptat’ in zadar citeva ore din noapte să scap de un virus sau  de VIRUȘI;
 poate că nu întîmplător, dînd fila unui calendar, mi-am amintit de Caravaggio
 
   este unul dintre cele două albume și cărți pe care mi le-am cumpărat din primii bani-  prima leafă, adică
 și trecut-au ceva ani….

   de ce tocmai Caravaggio atunci, iar acum tot el m-a ajutat să  redeschid blogul?
 cu puțin timp liber, cu ceva îngăduință din partea mîinii, cu oarecare ”chef de a însăila amintiri smintite”,
 cînd voi scăpa de ritualul domestic, voi  încerca a-mi chinui ‘jurnalul’

 

10 răspunsuri la „antivirusul Caravaggio

  1. Pingback: Mori de apă… Mori de vieţi… « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

  2. multumesc celor care au trecut pe aici
    si poat, poate voi reveni cind voi intelege ce legatura are anchilozarea coloanei – sa nu simta nimeni acelcutit! – cu depresia psihica si dezamagirea unor… prieteni…

    \\
    unei Doamne care asteapta la colt pt o eventuala ‘admonestare’, ii scriu ca la durerea si spaima de acum,
    asda ceva nu mai simt.

    si as putea sa’torn’ o tona de contraargumente
    DAR E BINE CA BLOCAAJUL COLOANEI NU MA LASA!!

Lasă un răspuns

