atunci

  cînd nu găseşti odihna în tine, este inutil să o cauţi în alţii.             

        a spus-o La Rochefoucauld

                     (nu eu)

 

 

 

weekend plăcut!

 

 

 

                              

12 răspunsuri la „atunci

    • 🙂
      cred ca l-am gasit=== aici unde sunt, nu deparete de casa, e aer tare (si)curat si carti
      si liniste, daca vreau

      MULTUMESC, asemenea

      [scriu pe furis…, asa ca nu e chiar ok…. ]

  1. Bea o cafea, dă cu mopu’, râcâie pervazu’, fă: woooow! 😦 prin spatele aragazului, după aia zi: ho, Ană, ho, că nu dau turcii! şi culcă-te. Când te trezeşti să vezi ce odihnă ai să găseşti în tine!
    ăăă..uitai: pune muzică în timpul ăsta! 😀

    • cafea, da
      mop, nu, aragaz, nu pt mine
      muzic… albinelor de a\ici,
      baietii au un borcan de miere si pt Irina – cica,zic ei
      dar gata, nu mai am calc, ca u-i al meu si aici meciul se va vedea pe net cu eng de la.. habar n-am
      aoleu, ca ma prind ca ma joc
      pa, pa
      vb ac

  2. Crezi? Nu ai gasit, pana acum, odihna spiritului prin bucuria, afectiunea, dragostea, daruite de altii? Iti doresc, indraznesc sa spun: cu prietenie, odihna in aceasta Duminica!

    • am stiut ca par ingrata, ba chiar mai mult decit atit…. si totusi… nu;

      repet –- am avut sansa sa cunosc oameni/ persoane minunati masi intii doar ca semnaturi virtuale, apoi cu unii am avut s si am marea bucuriie sa devina prieteni reali

      virtuali sau nu
      ei , cei citriva ramin un adevarat sprijin in clipele cind am nevoie
      SI VA MULTUMESC |

    • inca nu disparusi

      bine ai revenit tu !

      [cum era cintecelul ? mamarura-ruta, zboara-n poienita… ]

      din poienita mea s’a unei radusci ( ca sa fie corecta declinarea, mde…) nu a mai ramas nici macar un petec de pamint arid… ; asta e… de-ale vietii, deh… ]

Lasă un răspuns

