coincidență frumoasă

chiar daca  notitele si fotografiile din cutiile mele se razbuna si ma pacalesc, pt ca in alta parte gasesc o alta data, ideea nu o  schimb

si am gasit o alta fotografie cu o data care nu poate fi pusa la indoiala….

multumesc mult celor care mi-au semnalat greseala; sper sa nu se mai intimple!…

s-a născut în ziua de 4 iulie 1900
și este încă sărbătorit împreună cu țara sa pe care a iubit-o și care ea, marea America, îi datorează atît de mult

––––

despre un altul, atins/hărăzit  din plin cu talent, dar mult mai puțin norocos, voi scrie mîine, sper

(este francez si este poet)

acum purcedem la citirea blogurilor cunoscute si a altora, chiar dacă mîna nu vrea să se lase înduplecată în a lăsa chiar și cuvenitul salut.

le luăm, încet, la rînd și sperăm ca timpul, vremea și altele să fie îngăduitori

așadar, preluăm o formulă de la Flavius și salutăm politicos:

BUN GĂSIT, BLOGOLUME !

4 răspunsuri la „coincidență frumoasă

  1. Toţi greşim, e normal să se întâmple. Greşelile fac parte din viaţa noastră. Negându-le, negăm viaţa.

    Mi-a plăcut postarea, caldă precum zilele de vară, plină de sunete ce ne încântă auzul.
    Mulţumim de daruri.

    Seară faină!

    • in ultimul timp -cind imi este greu- eu primesc daruri de la voi, toti si Va multumesc mai mult decit pot sa cuprinda cuvintele
      ––-
      greseala ramine si sentimentul de jena, de asemenea…
      –––––––––––––––

      si Voua Va doresc o seara si o sapt cit mai bune 🙂

Lasă un răspuns

