schimbare

da! – sau cel puțin așa îmi propun

și ca o primă încercare,  ‘postez’ ceva ce am găsit în inbox;

cum își împăturește un inginer rufele

(dacă doriți să aflați, dați,Vă rog, click pe link, eu  nu am suficient spațiu pe WordPress  pentru  a încărca direct fișiere media… și nici timpul necesar acum  pentru alte metode)

eeeiiii,  cît este sau nu de … amuzant, nu știu, doar eu recunosc– am o mare carență :
simțul umorului, pe lîngă  multe altele;

și dacă timpul  cu tot ceea ce aduce și ia îmi va îngădui, pînă voi reînvăța să scriu, voi citi bloguri și astfel
nădăjduiesc să devin ceva-ceva mai știutoare

așadar, începînd din această seară, după meci, la bună-citire
și
zile cît mai bune tuturor!

și cum mi se spunea spunea cîndva,  ”răbdarea nu este o virtute care se topește ca lumînarea”,  îmi amintesc și ce culoare are un zîmbet
pînă atunci, un 🙂

4 răspunsuri la „schimbare

    • 🙂 mereu gasesti picaturi pentru ‘exercitii cu substract’

      tentanta provocare

      materialul manusii unde sa il caut?
      as vb cu tine pina’n zori, dar acum scriu in pauza de meci [ scuze!] si daca ma lasa vremea si nu ploua tare, sper sa termin pina dim cartea pe care trebuie sa o inapoiez

      mai vb, fireste

      si MULTUMESC, -x-

  1. Bre Ana, io cred mai repede ca rabdarea ii un mare defect citeodata…
    Ca rau e uneori sa astepti cai verzi pe pereti!
    Da avantajul e ca poti da vina pe rabdare pt. toate ezitarile si indoielile avute… Sau lipsa de curaj chiar!
    Si recunosc plin de curaj de data asta, ca-s tare rabdator de fel!
    Nasol, nu?

    • o fi naso, precum spui, Smolitule, pt tine, poate, ca si statul pe linga cazan necesita rabdare, cred 😛

      dar oare eu ce m-as face citeodata, mai ales la ananghie, fara rabdarea ta????
      ;i chiar daca mai am rabufiniri de capricorn ce sunt, tu stii f bi ne ca nu sunt chiar atit de rea;

      multam, Aghiuta dar nu promit nimic!

      mai am inca rani de oblojit si sa ard niste polite, ca sa nu le platesc
      mai vb,
      hai, pa 🙂

Lasă un răspuns

