și încă una

ecumenic cut -by JOSEF JACEK

cînd am privit-o pentru prima oară, gîndul mi-a alunecat instantaneu la acel AUTO DA FE al lui Elias Canetti;

de ce?

cred că în niste vremuri ce trec peste o lume unde nebunia, anormalul si premonițiile apocaliptice devin banalul cotidian este ușor de înțeles ;

( aici, cred voi reveni cînd sănătatea și condițiile meteo – fără furtuni și trăznete- imi vor permite)

2 răspunsuri la „și încă una

  1. Leii nu pot să muşte pe nimeni în virtual. Iar faţă de circul stârnit de un fals simţ al umorului au o aversiune declarată. Însă, e drept, leii au un obicei prost: ţin să dea sfaturi. Amestecate şi de-a valma, cum e categoria ta.
    Le plac lucrurile spuse pe şleau, le pică bine când deasupra capului lor sau al altora văd cerul senin, nu topoare, iatagane, poliţe plătite sau în aşteptare…
    Le place când Ana ascultă muzică, pentru că merg pe gustul ei fără ezitare. Le-ar place s-o fi auzit: mi-e dor de vremea când eram copil, mi-e greu, mi-e aşa…mi-e pe dincolo. Dar leii ştiu că Ana are multe straturi şi n-o să pună aşa uşor cărţile pe masă, la vedere.
    Atunci leii zgârie, pentru că Ana reacţionează prompt, mult mai prompt (ding!n-are grade de comparaţie :))decât la sfaturi. De care sfaturi, în paranteză fie spus, nici leii nu-s amatori.
    Cam aşa… se puteau zice toate astea aşa: bun venit, Ana! 🙂

    • tu te recunosti a fi leu, BILLY?

      ei bine, aseara pina azi la 7.30 nu am avut lumina electrica de la draq stie cine… baietii destepti? – nuuuu! – de la furtuna,normal…
      la luminare am gasit ceva si ti-am pregatit o surpriza din alea vremuri bune ale noastrte;
      lassa-mi un ragaz si ti-o arat aici pe blog, dupa ce pap ceva si imi hodin mina ssi coloana dupa c\zatura e azi dim

      :* :*

Lasă un răspuns

