ceea ce n-a fost sa fie

Am crescut cu muzica lor, cind inginam sau fredonam melodiile fara sa inteleg prea bine sau deloc pe atunci limba in care cintau; dar speram ca ii voi vedea odata  si-odata…

Anii au trecut, vremurile si oamenii – si noi si ei- ne-am schimbat ;

In aceasta seara Bob Dylan cinta cu un alt menestrel drag sufletului meu – Nicu Alifantis.  Pe ei, nici cel putin la tv nu pot sa ii vad …

Am citit in programul Festivalului printre multe tentatii greu de inchipuit ca vor fi putut fi vazute, simtite, traite in Romania, acestea :

Sub tema “Intrebari/Questions” se va desfasura cea de-a XVII-a editie a Festivalului de Teatru de la Sibiu. Vor participa 70 de tari si vor fi prezentate 350 de evenimente. Printre numele care si-au confirmat prezenta la festival se numara si regizorul Peter Brook, cu piesa “De ce, de ce“.

Si

Teatrul Maghiar din Cluj il are ca reprezentant pe regizorul Andrei Serban, care va prezenta “Strigate si soapte”, o adaptare dupa filmul lui Ingmar Bergman.

Si despre ei auzisem, citisem sau chiar vazusem la tv alb-negru, citisem in carti, apoi, am vazut la Cinemateca si mai tirziu chiar sip e cena ‘creatii’ [cum sa le spun altfel ?!?]

Ca acum nu pot sa ma bucur de  ‘intilnirea’ cu cei doi MARI este, in parte si din vina mea.

Ei, mai  sunt citevaa zile pline, cu o ‘oferta’ ametitoare; totul  este sa reusesc [ atit cit depinde de mine].

La TIFF, anul acesta,tot nu mai ajung…

13 răspunsuri la „ceea ce n-a fost sa fie

    • bocceluta mea asigur ca nu este deloc amuzanta…
      felul meu de a scrie unora le poate strni un zimbet de ingaduinta sau un ritcus sau …

      multam de trecere pe aici si te mai astept !~ 🙂

      ‘ceea ce…’ cum se spune cum se scrier in idish ?

  1. Noa serbus Anamaria.
    Plecat de ieri, am reuşit să ajung şi la fereastra ta în pragul zorilor de azi. Ceea ce n-a fost să fie real, rămâne virtual în sufletele noastre. Am încetat demult să mai alerg după realul de azi. Prefer realul de ieri pe care l-am trăit cu adevărat. Am învăţat să nu mai bag în seamă realul de azi decât aşa cum îmi place, ignorând realitatea realului de azi.
    O dimineaţă plăcută îţi doresc şi să ai parte de liniştrea şi pacea de care ai nevoie.

    • .. daca Al de sus sau alalat sau altIi de pe pamint nu m-ar fi zgiltit zdravan trezindu-ma la ‘realitatea; asta, as scrie ca te invidiez…

      multam pt urari, desi e cam…. greu ; I M P O S I B I L

  2. Citesc cu mirare ca artistul nu a fost in „dispozitie”… am un regret asemanator cu cel pe care l-am resimtit atunci cand am aflat ca Ac/Dc a venit dupa ce a urcat Iris pe scena. Chiar daca turneele istovitoare te fac mai retinut, ar trebui sa ai puterea sa iti impui un standard minim.

    Oare ce ar fi spus si gandit Motu’ dupa aceasta intamplare?

    • … NU Stiu, Sorine…

      poate putin amarit ar fi cintat de unul singur
      tomorrows tha day that my brides a gonna come, hoo Wee we gonna fly down into the easy chair…

      si organizatorii au, cred, partea lor de vina….. trebuia sa le fi spus celor obisnuiti sa-si fluture bratele ca BOB DYLAN NU este si nu poate sa semene multora de acum, care….

    • multam pt melodie, Tavi, cit despre ceea ce am reusit eu sa ‘prind’ anul acesta din FESTIVAL…. F f putin ; poate voi scrie un rfind pe blog…

      anul a’nceput prost pt min e si continua pina la… desavirsire…

  3. Pingback: Bonjour. « Andi Bob

Lasă un răspuns

