de la metru la Metrologie

astazi se poate masura orice: de la distanta pina la o alta planeta sau o alta galaxie, pina la quarci.

impostura, prostia si nesimtirea  (uneori[ si ] pe alocuri ) institutionalizate, oare cum se masoara ?
se pot masura ? sau se pot cuantifica ?

13 răspunsuri la „de la metru la Metrologie

    • as zimbi, daca s-ar putea…
      oricum, e de inteles ca cel care a spus asa ceva, un latin, cred, nu se gindea la urmasii sai din Dacia Pontus , oameni super informatu….
      [ bunicul meuu imi pomenea de Caecilius,despre care eu nu stiu mare lucru, dar unii de pe la noi probabil ca l-au ‘studiat’ macar asa, la suprafata…]
      pt tine, Gina, incerc 🙂

  1. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Fotografii: Enya și cu mine la aparat

  2. Noa serbus tu dragă. Uite că şi aici am găsit deschis. Nu doar la Irina. Bag sama v-aţi înţeles.
    Am intrat să-ţi urez multă linişte şi pace. Nu te strădui să măsori ceea ce au unii prea mult lipsindu-le ce s-ar cuveni în mod normal să aibă. Nu este doar o simplă pierdere de vreme ci o oboseală fără rost.

    • si raspund cu bucurie: servus! 🙂
      bun regasit, Abbilbal !
      eu cu Irina nu am avut niciodata, dar niciodata nentelegeri, dimpotriva!

      eu nu ma hazardez sa masor aburditatea [ ha! o fi existind asa ceva ?!? ] ,
      eu doar am intrebat in sau din naaivitatea mea, care nu ma ajuta sa pricep unele lucruri ;

      multam de vizite, Abbilbal!

  3. nu, tu copilă,abbilbal, zicea că ne-am fi înţeles, nu că ne-am fi luat de moţ înainte, ci că am zis: pe locuri, fiţi gata, start! open comm’ la blog!
    ar fi culmea să ne mai încăierăn şi noi, după ce că are grijă toată scârba asta de situaţie generală să ne tuflească de tot!
    Ană, dragă, dacă tot îmi petrec gospodăreşte ultimile zile de concediu, mi-am pus mintea la contribuţie, picioarele în apă rece şi am găsit soluţia: tre’ schimbat tot şi început chiar de la président. Ştii pe cine punem în locu’ lui? iote:

    Cu-aşa guvern postarea ta …zvââââârr…devine caducă! Muoamăăă 😀 ce-am trântit-o la sfârşit! apoteotic.. =)) ..

    • Ir4ina, scuza-ma ca raspund asa de tziu sau deloc – decele mai multe ori,
      daar azi am o zi f urita si tu cred ca stii de ce sauu banuiesti…

      nu credeam [ nu m nu o dau pe glossa, c’ar fi pacat!]
      dar nu mi-as fi inchipuit ca ajung sa injur vorbind singura, sa doresc in zi de sarbatoare crestina sa scap de unele ‘personaje’ de care depinde si soartta mea [ scapa ele de noi, cel putin asa lasa ca vor sa se inteleaga … intelegem – si daca ne incpatinam sa rezistam , ha ?!!?!!1? ]
      am revazut de 3 ori clipul de la tine si cred ca aS fi pus emocot. asta ))=)) daca as fi putut sau daca situatia ar fi fost alta…

      dar in loc de un hahait [nu am aici,de unde scriu acum , diacritice], prefer sa aid ceea mi-ai lasat tu :
      ‘ne comptez pas sur moi pour faire de la politique pas besoin d’etre president pour aimer les enfants lalalalala’
      [sper sa fi inteles bine, cit de cit…]
      vb masi tziu oleaca;
      merci pt pupic – se intoarce 🙂

Lasă un răspuns

